Administratief medewerker DIV

Administratief medewerker DIV


Intern

10/07/2017


  • Omschrijving

    Functie omschrijving:
    Wij zijn voor een gemeente in de regio Utrecht op zoek naar een Administratief medewerker DIV voor 32 uur per week.

    • Je scant en ontsluit documenten.
    • Je vormt en beheert (digitale) dossiers.
    • Je beheert de e-mailboxen.
    • Je draagt bij aan scanwerkzaamheden en postafhandeling.
    • Je onderhoudt contact met de functionele teams voor het jou toegewezen archiefonderdeel.
    • Je verstrekt informatie.
    • Je levert een bijdrage aan de overige bij het team voorkomende werkzaamheden.
    • Je verricht de werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband.
     

  • Omschrijving Freelancer

    Functie-eisen:
    • Minimaal een recente afgeronde SOD-opleiding of gelijkwaardig.
    • Minimaal drie jaar werkervaring.
    • Relevante gemeentelijke werkervaring.

    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Financieel en Administratief

  • Locatie Opdracht

    Utrecht

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media