Intern
10/07/2017
Omschrijving
Functie omschrijving:
Wij zijn voor een gemeente in de regio Utrecht op zoek naar een Administratief medewerker DIV voor 32 uur per week.
• Je scant en ontsluit documenten.
• Je vormt en beheert (digitale) dossiers.
• Je beheert de e-mailboxen.
• Je draagt bij aan scanwerkzaamheden en postafhandeling.
• Je onderhoudt contact met de functionele teams voor het jou toegewezen archiefonderdeel.
• Je verstrekt informatie.
• Je levert een bijdrage aan de overige bij het team voorkomende werkzaamheden.
• Je verricht de werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband.
Omschrijving Freelancer
Functie-eisen:
• Minimaal een recente afgeronde SOD-opleiding of gelijkwaardig.
• Minimaal drie jaar werkervaring.
• Relevante gemeentelijke werkervaring.
Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Financieel en Administratief
Locatie Opdracht
Utrecht
Provincie
Utrecht
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media