Administratief medewerker / HR ondersteuning

Administratief medewerker / HR ondersteuning


Intern

07/02/2020


  • Omschrijving

    met spoed: Het liefst iemand die a.s. maandag al kan starten.
    We zoeken een administratief medewerker / hr ondersteuning voor ons INTERN op kantoor.
    indien mogelijk vanmiddag al cv's en gesprekken plannen


    fulltime project voor tenminste 3 maanden met kans op verlenging.
    uurtarief all in: €30 - € 50 euro.
    3 - 6 jaar ervaring.

    - Assertief zijn (dingen beetpakken en regelen)
    - Zijn / haar eigen werk kunnen structureren (niet verzuipen)
    - Secuur zijn
    - Redelijk goed zijn met Excel zijn (verticaal zoeken, koppelingen maken tussen sheets, records vergelijken en draaitabellen).
     

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Financieel en Administratief

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media