Adviseur Beleid en Vergunningen

Adviseur Beleid en Vergunningen


Intern

13/11/2017


  • Omschrijving

    Functieomschrijving:
    Wij zijn voor een gemeente in de regio Soest op zoek naar een Adviseur Beleid en Vergunningen voor 32 tot 36 uur per week.
    De opdracht aan de beleidsadviseur die met dit onderwerp aan de slag gaat zou dan ook moeten luiden:
    1. Zorg ervoor dat de Landelijke wet- en regelgeving en de lokale (beleids)kaders voor horecabedrijven naadloos op elkaar aansluiten, duidt waar dit (nog) niet mogelijk is en doe een voorstel hoe we daarmee in de omgeving om zouden moeten gaan.
    2. Maak een voorstel voor het gebruik van de buitenruimte voor horeca, markten en evenementen e.d.
    1. bepaal daarbij prioriteiten als meerdere partijen de buitenruimte gelijktijdig willen gebruiken;
    2. bepaal daarbij de verantwoordelijkheden voor de partijen als de buitenruimte gelijktijdig gebruikt kan worden en wat er voor nodig is om de verantwoordelijkheden, ook in de uitvoering, inzichtelijk te maken.

    Onderwerpen waaraan in ieder geval aandacht moet worden besteed zijn:
    • Maakt terras deel uit van het evenemententerrein ? Of niet ? Wat betekent dat ?
    • Wie bepaalt tijdens een evenement wanneer en op welk moment er moet worden overgeschakeld van glas naar plastic glazen?
    • Mag je van de ene naar de andere evenementen locatie lopen met een glas bier in de hand ?
    • Wordt de ontheffing artikel 35 juist gebruikt ? Zo nee, wat zijn de alternatieven?
    • Wat is de afbakening van het evenemententerrein ?
    • Is een terrasvergunning nodig als de lokaliteit is opgenomen in de drank- en horecawetvergunning?
    • Op welke wijze kan het beste de precarioheffing worden berekend? En hoe ligt dit in verhouding tot evenementen waarbij terrassen wel of niet kunnen blijven staan?
    • Hoe kan het beste omgegaan worden met geveltaps?


    Functie-eisen:
    - Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding
    - Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2018
    - Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen een 50.000+ gemeente
    - Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als (senior) beleidsadviseur binnen een gemeentelijke organisatie
    - Minimaal 4 jaar aantoonbare kennis en werkervaring in de afgelopen 7 jaar met het opstellen van horecabeleid


    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Locatie Opdracht

    Soest

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media