Intern
28/04/2016
Omschrijving
Opdracht Functie: Adviseur Informatie Management Locatie: De Steeg, Gelderland
Opdrachtgever: Overheid
Start: 23-05-2016
Eind: 31-12-2016
Verlenging: Optioneel Uren: 32 uur per week
Tarief: € 65,00 per uur Aanbieden tot: 07-05-2016, 12.00 uur Let op! Het tarief is een belangrijke factor in de beoordeling van de kandidaten. Graag hier rekening mee houden bij het aanbieden! Omschrijving: Taken
Projecten van informatiemanagement oppakken en initiëren. Hierin kan zowel sprake zijn van een projectleidersrol als ook een adviserende rol, waarbij er een andere projectleider is. Voorbeelden van projecten zijn:
• Bijdrage leveren aan het project: regionale enterprise architectuur
• Per 1 januari 2017 start er een samenwerkingsverband tussen Rheden, Renkum en Arnhem, genaamd IGUO. Hierin worden bedrijfsvoeringstaken overgebracht naar de IGUO. Projectdeelname zal dan zijn de gevolgen voor de informatievoorziening tussen de latende organisatie en de IGUO.
• Managementinformatie organisatie breed, beleid opstellen, plan van aanpak maken en verder in gang zetten in pilot vorm.
• Vervanging telefooncentrale en verbeteren bereikbaarheid. Implementatieplan opstellen samen met diverse stakeholders (KCC, facilitair, gebruikersorganisatie) zorg dragen dat het plan ook uitgevoerd wordt. Uitvoeren van kortlopende adviestrajecten bij afdelingen van de gemeente Rheden op het gebied van informatievoorziening.
Opstellen nieuw informatiebeleidsplan: Opstellen van het informatiebeleidsplan in samenwerking met de informatiemanager
Zorgdragen voor de implementatie en uitvoering van het informatiebeleidsplan
De verdeling tussen projecten doen en beleid opstellen is 70-30. Harde eisen / Knock out criteria: • Aantoonbare en recente ervaring van minimaal 5 jaar in een soortgelijke functie in gemeentelijke organisatie op het gebied van informatiemanagement
• Relevante HBO opleiding bijvoorbeeld informatiemanagement
• Aantoonbaar werkzaam geweest op het snijvlak van beleid en (project) uitvoering
• Aantoonbare recente ervaring in het leiden of coördineren implementatie van informatiesystemen binnen de overheid
• Aantoonbare en recente kennis op het gebied van overheid brede ontwikkelingen op het gebied van gemeentelijke informatievoorziening waaronder digitale agenda 2020.
• Aantoonbare recente ervaring met zaakgericht werken
• In staat om informatie analyses te maken Competenties: • Aantoonbaar in staat zijn om informatie analyses te maken
• Aantoonbare recente ervaring in het leiden of coördineren van de implementatie van informatiesystemen binnen een gemeente
• Aantoonbaar werkzaam geweest op het snijvlak van beleid en (project) uitvoering Interesse? Dan ontvangen we graag de volgende gegevens van u:
- Meest recente cv, in word formaat, in de taal van de aanvraag
- Korte en duidelijke motivatie, waarin goed naar voren komt, dat aan de gestelde eisen kan worden voldaan
- Beschikbaarheid
- Vakantieplanning
- Tariefindicatie Er kan alleen bij leveranciers ingehuurd worden als zij in het bezit zijn van een geldige G-Rekening of bereid zijn om een G-Rekening aan te vragen bij inzet van hun kandidaat.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Management
Locatie Opdracht
De Steeg
Provincie
Gelderland
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media
2016-05-07 04:18:27
Deze opdracht is inmiddels gesloten.
Degene die gereageerd hebben, daar is persoonlijk contact mee opgenomen.
Team ICT