Allround medewerker bedrijfsadministratie

Allround medewerker bedrijfsadministratie


Intern

06/06/2017


  • Omschrijving

    Voor onze opdrachtgever, een non-profitorganisatie, zijn wij op zoek naar een Allround medewerker bedrijfsadministratie   
                Algemeen Standplaats:       Den Bosch
    Startdatum:        01-07-2017
    Einddatum:         01-07-2018 (met optie tot verlenging)
    Uren per week:   32 Opdrachtomschrijving Het team Financieel Management (FM) zoekt een allround medewerker bedrijfsadministratie. Het team FM maakt onderdeel uit van de afdelingen Financiën en Inkoop van de sector StadsBeheer (SB) van de gemeente. De hoofddoelstellingen van FM zijn het in samenwerking met de afdelingen samenstellen en ontwikkelen van de producten in het kader van de Planning- en Control cyclus en het analyseren, rapporteren en adviseren aan afdelings- en sectormanagement vanuit financieel en bedrijfseconomisch gezichtspunt. Als allround medewerker bedrijfsadministratie ben je betrokken bij: Samenstellen van de producten in het kader van de gemeentelijke budgetcyclus en P&C cyclus van de sector en afdeling;
    Het verzamelen, verwerken en analyseren van financiële en productgegevens en het beleidsmatig en bestuurlijk becommentariëren en toelichten van behaalde resultaten;
    Het verrichten van werkzaamheden in het kader van budget- en kredietbewaking, het analyseren van verschillen en adviseren t.a.v. oplossings- dan wel sturingsrichtingen;
    Het in samenwerking met de afdeling R&B OR realiseren en optimaliseren van de managementinformatiestromen;
    Het adviseren van projectteams bij fysieke projecten. Functie-eisen  MBO bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie
    3 jaar ervaring bij een (semi-) overheidsorganisatie
    Ervaring met Key2Financien van Centric Wat zijn je competenties Resultaatgerichte en daadkrachtige pro-actieve werkhouding met een dienstverlenend karakter;
    Goede communicatieve vaardigheden;
    Ontwikkeld analytisch vermogen; in staat snel de kern van informatie te vinden en de juiste informatie uit complexe gegevens te halen;
    Op de taak benodigde computervaardigheden;
    Gevoel voor maatschappelijke ontwikkelingen; oog hebben voor de wereld om je heen, zowel sociale als ook technologische, economische en bestuurlijke ontwikkelingen;
    Flexibiliteit: eigen stijl, benadering en gedrag kunnen aanpassen aan wisselende eisen en omstandigheden.

    Herken je jezelf in bovenstaand functieprofiel en voldoe je aan alle eisen? Stuur dan direct jouw CV met begeleidend schrijven waarom jij de perfecte kandidaat bent voor deze functie. De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 21 juni 2017. ​Heb je vragen over deze opdracht of over de selectieprocedure? Neem dan contact op.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Financieel en Administratief

  • Locatie Opdracht

    Den Bosch

  • Provincie

    Noord-Brabant

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media