Beheerder Functioneel Zaaksysteem

Beheerder Functioneel Zaaksysteem


Intern

22/07/2021


  • Omschrijving

    Beheerder Functioneel Zaaksysteem

    Tarief: in overleg exclusief BTW inclusief reiskosten woon-werkverkeer
    Start: z.s.m.
    Duur: 9 maanden met optie tot verlenging van 2x 6 maanden
    Uren: 36 uur per week
    Locatie: Regio Utrecht
    Reageren voor: maandag 9 juli 2021 om 09.00 uur.
    type organisatie: Overheid


    Wat je gaat doen
    Als functioneel beheerder houd je je bezig met het beheer van een cruciaal onderdeel van de organisatie: het Zaaksysteem.
    Een systeem dat de ruggengraat vormt voor diverse werkprocessen, op afdelingen zoals Vergunningverlening en Handhaving, Klant Contact Centrum en Juridische Zaken.

    In dit systeem is het gehele proces geborgd, van vraag tot afhandeling.
    Als functioneel beheerder begrijp jij als geen ander wat de klant wil en waar deze tegenaan loopt.
    Je luistert zorgvuldig en bent dienstgericht. Je voelt je verantwoordelijk, zonder de verantwoordelijkheid over te nemen.
    Daarnaast denk je mee en bent kritisch, doorzie je gevolgen en geeft ook de grenzen aan.
    Voor jou zijn proces definitie en herontwerp, in samenspraak met operationeel verantwoordelijken, vanzelfsprekend.
    Het inrichten van het Zaaksysteem met zaaktypen, e-formulieren, rechtenstructuren, e.d. is voor jou bekend terrein.

    De afdeling staat de komende anderhalf jaar voor de opgave het zaaksysteem te vervangen.
    We voorzien een dynamisch project onder druk van het tijdig kunnen voldoen aan de Omgevingswet.
    Bij voorkeur heb je ervaring met dit type migratieprojecten en voel je je erin op je gemak.

    In je rol ben je actief door:

    De applicatie functioneel te beheren en de regie hierop te voeren richting externe leverancier.
    Hieronder vallen o.a. gebruikersondersteuning, het oplossen van incidenten, autorisatiebeheer, instructies en handleidingen, onderhouden en aanpassen van formulieren en processen / zaaktypen, uitvoeren van upgrades en releases, realiseren van wijzigingen, testwerkzaamheden, realiseren van koppelingen;
    Te participeren in projecten die raken aan zaakgericht werken, je coördineert en organiseert bijvoorbeeld de testplanning en voert deze (mede) uit.
    Voorbeelden zijn aansluiten op Berichtenbox, aansluiten op Digitaal Stelsel Omgevingswet, inrichten van nieuwe processen, etc.;
    Samen te werken in het team functioneel beheerders en de collega’s binnen I&A;
    Als sparringpartner van diverse gebruikers in- en externe ontwikkelingen te volgen. Je inventariseert de klantbehoefte.
    Je vertaalt deze vervolgens naar functionaliteiten en bekijkt of (en op welke wijze) deze passen binnen de kaders van zaakgericht werken en dienstverlening.
    Je houdt je op de hoogte van de roadmap van de leverancier.


    Afdeling informatie:
    Deze opdracht hoort bij het team Informatiemanagement en Automatisering (I&A).
    Het team bestaat uit 30 medewerkers met twee leidinggevenden.
    Als functioneel beheerder ben je werkzaam binnen het beheerteam zaakgericht werken.
    Dit team bestaat uit drie medewerkers en valt weer onder het I-team, waar ook de informatiemanagers, project managers en andere functioneel beheerders onderdeel van uit maken.
    In deze periode van Corona wordt er veel overlegd via MS Teams.


    Minimumeisen / knock-outcriteria
    1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als functioneel applicatiebeheerder (benoem dit duidelijk in het cv);
    2. De kandidaat heeft de intentie om na 9 maanden kosteloos in dienst te treden bij HDSR of de leverancier heeft de intentie om de kandidaat na 9 maanden detachering kosteloos over te laten nemen door de HDSR;

    Gunningscriteria (weging)
    3. Een afgeronde opleiding op minimaal Hbo bachelor niveau (10 punten);
    4. Aantoonbare werkervaring met procesgericht werken en/of zaaksystemen zoals bijvoorbeeld Exxellence (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
    5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (20 punten) (benoem hiervan 1 concreet voorbeeld in het cv);
    6. Beschikbaar uiterlijk per 23 augustus 2021 voor 36 uur per week (10 punten);
    7. Uurtarief exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer(10 punten).
    8. Aantoonbare werkervaring met StUF uitwisselingsformaten, NORA/WILMA/GEMMA, Inrichting/onderhoud van een ZaakTypeCatalogus (ZTC), Koppelingen aan GIS/GEO en zaak DMS koppelingen (meerkeuze) (benoem dit duidelijk in het cv) ( 25 punten);
    a) met een onderdeel (5 punten) (benoem dit duidelijk in het cv);
    b) met twee onderdelen (10 punten) (benoem dit duidelijk in het cv);
    c) met drie onderdelen (15 punten) (benoem dit duidelijk in het cv);
    d) met vier onderdelen (20 punten) (benoem dit duidelijk in het cv);
    e) met geen van de genoemde onderdelen (0 punten);
     

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (applicaties en software)

  • Locatie Opdracht

    regio Utrecht

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2021-07-30 09:39:30

    geen reacties