Customer Journey Expert (QR6152)


Intern

07/11/2018


  • Omschrijving

    Functie: Customer Journey Expert (QR6152)
    Start: 1-1-2019, 36 uur per week
    Periode: 12 mnd+
    Omgeving: Leeuwarden

    Omschrijving:
    Voor onze eindklant in Leeuwarden zijn wij op zoek naar een ervaren Customer Journey Expert.

    Het bedrijf helpt klanten altijd een stap voor te blijven, privé en zakelijk. Om dat te kunnen doen, zorgen we dat we onze klanten kennen en dat we weten wat hen drijft. Wij begrijpen wat klanten van een product of dienst verwachten, en bepalen - samen met klanten en andere teams - de klantreis. Onze Customer Journey Experts zijn de drijvende kracht achter deze ontwikkelingen.

    Omgeving:
    Je werkt in een dynamische cross border team (Nederland en België), met de focus op Inkomende en uitgaande klantcommunicatie, dossiermanagement en directe klant. Onze ambitie is om de klantbeleving op het gebied van communicatie naar een hoger plan te brengen en zo bij te dragen aan een excellente klantreis.

    Team:
    Je werkt in een multidisciplinair en zelfsturend team van experts die verantwoordelijk zijn voor met name het naar een hoger plan tillen van de intelligente processing services binnen het bedrijf. Binnen dit team is het jouw taak om met verbeterideeën te komen voor processen met behulp van Intelligent Automation (RPA, CA, OCR, ICR, NLP, etc.) . Deze ideeën onderbouw je met feiten, stem je af met stakeholders binnen andere teams en realiseer je samen met je team members. Aangezien samenwerking in de keten heel erg belangrijk is, is kennis van en affiniteit met IT een voorwaarde. Daarnaast zoek je proactief de samenwerking met onze business partners op en wil je ze graag adviseren over klantcommunicatie en klantdossier.

    Afdeling:
    Bij de afdeling ligt de nadruk op Intelligent Automation (capturing, RPA, cognitive automation). Je bent goed op de hoogte van digitale ontwikkelingen, geïnteresseerd in innovatie en wordt enthousiast van het verder digitaliseren van onze services en de communicatie met de klant. Je onderhoudt veel contact met andere afdelingen en blijft op de hoogte van innovaties van onze concurrenten en overige toonaangevende marktspelers buiten de branche.

    Profiel:
    Als Customer Journey Expert ben je onderdeel van een ervaren BusDevOps-team op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en ben je voortdurend bezig met het automatiseren van (klant)processen en het implementeren en onderhouden van ‘virtuele medewerkers’ op basis van klantbehoefte en als onderdeel van (grote) programma’s.
    Je hebt een hands-on mentaliteit en bent ondernemend en nieuwsgierig. Je hebt executiekracht en werkt toe naar oplossingen. Hierbij durf je te denken buiten de gebaande paden. Snelle veranderingen zijn voor jou nieuwe kansen.

    Jij bent goed in het maken van analyses en stakeholdermanagement en beschikt over de kwaliteiten en ervaring om (complexe) veranderingen te begeleiden en (IT) changes te realiseren Je signaleert kansen in de markt en hebt het lef om de status quo ter discussie te stellen. Je bent een echte procesdenker en doorziet complexe ketens en afhankelijkheden. Je kunt goed prioriteiten stellen. Een internationale setting is voor jou geen probleem en je kunt je kennis van RPA en de markt omzetten in een heldere visie voor het bedrijf en hebt de wil en de kennis om flows te bouwen in de RPA tool.

    Samenvatting:
    - Je werkt graag samen in een multidisciplinair team
    - Je bent analytisch en je neemt beslissingen op basis van data en feiten
    - Je bent pro actief
    - Je bent communicatief en organisatorisch sterk
    - Je weet stakeholders te managen en bent organisatiesensitief
    - Je hebt een sterke affiniteit met IT
    - Je vraagt actief om feedback, maar je geeft ook zelf constructieve feedback
    - Je bent nieuwsgierig, je hebt een duidelijke visie op je vakgebied en je hebt de ambitie om jezelf
    zowel professioneel als persoonlijk doorlopend te blijven ontwikkelen

    Daarnaast:
    - Een afgeronde opleiding op HBO niveau
    - Grote affiniteit met IT en met Agile werken,
    - Specialisme in RPA (is een pré)
    - Passie voor innovatie in klantcommunicatie en processing hiervan

    Overige informatie:
    - De werklocatie is Leeuwarden, maar je werkt ook nauw samen met de teams in Amsterdam en
    Brussel


    Extra informatie:
    Qualogy streeft ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
    Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (applicaties en software)

  • Locatie Opdracht

    Leeuwarden

  • Provincie

    Friesland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media