Ervaren Teammanager Financiƫn

Ervaren Teammanager Financiƫn


Intern

23/06/2017


  • Omschrijving

    Voor onze opdrachtgever, een non-profitorganisatie, zijn wij op zoek naar een Ervaren Teammanager Financiën Algemeen Standplaats:       Arnhem
    Startdatum:        01-08-2017
    Einddatum:        31-01-2018 (met optie tot verlenging)
    Uren per week:   32-40 Opdrachtomschrijving De afdeling Financiën van de opdrachtgever is i.v.m. aanstaand zwangerschapsverlof van de huidige teammanager op zoek naar tijdelijke vervanging voor de aansturing van het team BPC (Business Planning en Control) en het team Inkoop.
    De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het aansturen en faciliteren van de beide teams, het realiseren van het implementatieplan van het verbeterproject “Samenwerken, samen werken” en een aantal andere lopende projecten/ opdrachten.
    Team BPC biedt de opdrachtgever financieel-inhoudelijke informatie en ondersteuning (meedenken en adviseren) bij bestuursvoorstellen en de P&C-cyclus (begroting, voorjaarsnota, jaarrekening).
    Het team BPC bestaat uit 1 coördinator en 23 adviseurs.
    Team Inkoop ontwikkelt het inkoop- en aanbestedingsbeleid gericht op de inkoop van leveringen, diensten en werken voor de hele organisatie en adviseert en begeleidt de budgethouders ten aanzien van de inkoop van leveringen en diensten (binnen de kaders van de Europese regelgeving). Daarnaast coördineert team Inkoop het contractbeheer, leveranciersmanagement, social return, duurzaam inkopen en het digitale inkoopsysteem.
    Het team Inkoop bestaat uit 1 strategisch inkoopadviseur, 4 (tactische) inkoopadviseurs, 1 DAS-adviseur, 1 aanbestedingsjurist, 1 procesadviseur Inkoop, 2,5 operationeel inkopers en 1 coördinator Social Return. De interim Teammanager heeft affiniteit met aanbesteden volgens aanbestedingswetgeving.
    De teams van BPC en Inkoop zijn onderdeel van de afdeling Financiën.
    Andere teams van Financiën (die aangestuurd worden door 2 andere Teammanagers) zijn:
    Financieel Beleid (FIN/FIB) Planning, proces en samenstellen van de P&C-cyclus;
    Financieel en fiscaal beleid en specifieke financieel-economische vraagstukken
    Vermogensbeheer en treasury.
    Financiële administratie (FIN/FAB): Voeren van financiële administratie;
    Beantwoorden van vragen omtrent financieel administratieve processen en boekhoudkundige werkzaamheden.
    Het managementteam van Financiën wordt gevormd door de afdelingsmanager Financiën en de Teammanagers.
    De opdrachtgever kent een open en professionele cultuur met een informele, enthousiaste en collegiale werksfeer, waarin het samen werken aan kwaliteit van de dienstverlening voor onze inwoners centraal staat. Vakmatige taken De dagelijkse aansturing en facilitering van het team BPC (24 fte) en het team Inkoop (13 fte);
    Bijdragen als lid van het afdelingsmanagementteam;
    Succesvol realiseren van het implementatieplan van het verbetertraject van Financiën

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Financieel en Administratief

  • Locatie Opdracht

    Arnhem

  • Provincie

    Gelderland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2017-07-06 09:34:24

    Iedereen bedankt voor het reageren. Helaas geen passende kandidaat gevonden. Gr, Johan