Experience & Loyalty marketeer

Experience & Loyalty marketeer


Extern

17/04/2018


  • Omschrijving

    Wij zijn voor een van onze eindklanten in Groningen op zoek naar een Experience & Loyalty marketeer.



    Proces:

    Startdatum: z.s.m., uiterlijk 1 mei

    Einddatum: 1 september 2017, optie op verlenging

    Gemiddeld aantal uren per week: 24



    Branche:

    Zorgverzekeraar



    Over de omgeving en opdracht:

    De opdracht betreft een klus ter overbrugging van een uitgevallen eigen medewerker.



    Bijzonderheid:

    Kennismakingsgesprekken kunnen plaatsvinden op: ma/di/wo/do



    De opdracht
    Je brengt klantinzichten samen door gebruik te maken van klantanalyses, klantfeedback en marketinginzichten en vertaalt deze naar de gewenste klantbeleving.



    Kennis:

    Minimaal HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur een opleiding in communicatie, marketing of journalistiek.

    Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring.

    Interesse in en kennis van de specialismen Storytelling, Online Marketing, Content Marketing en SEO. Ervaring met online communicatie, mediastrategieën, moderatie en klantconversatie. Kennis van nieuwe media en contentmanagementsystemen.



    Vaardigheden:

    Als experience en loyalty marketeer ben je klantgericht, marktgericht en kwaliteitsgericht en sterk analytisch onderlegd. Je wilt jouw specialisme continu innoveren en streeft ernaar de beste te zijn.

    Hierbij laat je de klantbehoeften en -drijfveren leidend zijn. Je bent een enthousiaste, creatieve teamspeler en deelt jouw kennis graag met anderen. Je kunt goed plannen en organiseren en op basis van beschikbare informatie juiste en realistische conclusies trekken.

  • Omschrijving Freelancer

  • Externe Website

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Marketing, Communicatie en Sales

  • Provincie

    Groningen

  • Verspreiden via social media