Functioneel Applicatiebeheerder Zaaksysteem/CMS

Functioneel Applicatiebeheerder Zaaksysteem/CMS


Intern

06/03/2018


  • Omschrijving

    Functioneel Applicatiebeheerder Zaaksysteem/CMS

    Introductie
    Voor onze eindklant in Den Haag zoeken wij per direct een Functioneel Applicatiebeheerder (FAB-er) Zaaksysteem. De organisatie heeft een zaaksysteem aangeschaft en geïmplementeerd voor het primaire proces. De te werven kandidaat krijgt een rol bij het verder inrichten, optimaliseren en beheren van dit systeem. Daarnaast wordt van de kandidaat verwacht dat hij/zij zich de andere systemen (o.a. een financieel pakket en een CMS) eigen maakt.

    Organisatie
    De organisatie bevindt zich in een transitie en heeft een aantal taken erbij gekregen. Deze nieuwe taken vragen een andere organisatiestructuur en andere competenties van de medewerkers. Daarnaast worden forse besparingen gerealiseerd. Om deze redenen is een nieuw organisatietraject in gang gezet.

    De afdeling c.q. team is zich verder aan het ontwikkelen; aan het professionaliseren. Versterking van het team in de vorm van tijdelijke capaciteit is gewenst. Bij goed functioneren en afhankelijk van de mogelijkheden na de nieuwe organisatie bestaat de kans op een vast dienstverband.

    Functie
    Procesgericht (keten)denken en werken en in staat zijn om vraagstukken vanuit de organisatie en externen om te zetten naar bruikbare zaaktypen binnen het zaaksysteem is belangrijk. Je hoeft dus nog niet een zaaksysteem te hebben beheert als applicatiebeheerder.

    Wat ga je doen?

    het geven van gebruikersinstructie
    het opstellen van procesbeschrijvingen
    het begeleiden van FAT en GAT en het verrichten van testen (CMS-pakket)
    het fungeren als aanspreekpunt voor alle applicaties van de verschillende primaire processen, waaronder ook webapplicaties
    het opereren als projectmedewerker bij ICT-vernieuwingsprojecten
    het vertalen van gebruikerswensen in functionele eisen/wensen
    het opstellen en onderhouden van procedures en/of werkinstructies
    het oplossen van incidenten
    het begeleiden van het gebruikersoverleg
    Functie eisen
    Wat neem jij mee?

    HBO werk- en denkniveau
    minimaal 3-5 jaar aantoonbare werkervaring als zelfstandig functioneel applicatiebeheerder
    minimaal 3-5 jaar aantoonbare werkervaring met testen
    beschikking over de competenties:hands-on, zelfstarter, oordeelsvormend en flexibel, adviserend van aard;
    bekend met ITIL, BISL en TMAP
    ervaring met een zaaksysteem is een pré maar geen knock-out/must
    Aanbod
    Bij goed functioneren tijdens de detacheringsopdracht en afhankelijk van de mogelijkheden na de nieuwe organisatie bestaat de kans op een vast dienstverband. Meerdere contractvormen voor de interim-opdracht zijn mogelijk waaronder ook een zzp-contract.

    De inschaling van de functie varieert afhankelijk van de werkervaring tussen eur 3.000,– en eur 4.100,– per maand, gebaseerd op een 36 urige werkweek. De interim-opdracht wordt qua tarief ingeschat vanaf eur 50,-- excl. btw. all in, afhankelijk van werkervaring en achtergrond.

    Inlichtingen
    Voldoe je niet aan de criteria reageer dan alsjeblieft niet. Heb je binnen 5 werkdagen geen reactie mogen ontvangen op jouw inschrijving dan behoor je niet tot de beste match voor deze opdracht.



    Sollicitatie
    Verdere detailinformatie wordt bij intakes verstrekt. Graag bij interesse een korte motivatie aanreiken en een Word-CV

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (applicaties en software)

  • Locatie Opdracht

    Den Haag

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media