Incident Coördinator - Overheid, Den Haag


Intern

08/08/2018


  • Omschrijving

    Voor onze eindklant, een overheidsinstantie in Den Haag, zijn wij op zoek naar een bekwame: Aanvraagnummer: 2018-300
    Functie: Incident Coordinator Branche: Overheid Standplaats: Den Haag
    Startdatum: z.s.m. Duur: 11 maanden
    Optie tot verlenging: JA Aantal uren: 36 uur per week
    Tarief: € 75,- per uur maximaal Contractvorm: Freelance
    Aanbieden tot: 13-08-2018, 09.00 uur Omschrijving: Voor onze directe eindklant de DICTU zijn wij op korte termijn op zoek naar een Service Incident coördinator Cloud Werkplek Beheer. De gezochte service Incident coördinator Cloud Werkplek Beheer maakt deel uit van het Cloud Werkplek Beheerteam en is verantwoordelijk voor het incident proces bij Cloud Werkplek Beheer betreffende de behandeling van incidenten. De werkzaamheden voor de Incident coördinator zien er als volgt uit; • Helicopterview, overall kunnen bewaken
    • Aanpreekpunt voor aanpalende diensten
    • Centrale aanspreekpunt voor de incidenten
    • Incidenten kanaliseren
    • Rapportages opstellen
    • Trend analyses kunnen signaleren en opstellen
    • In the lead bij prio en majors
    • Coachend de benodigde mensen kunnen begeleiden bij prio / majors
    • Incidenten koppelen aan bevindingen, majors, prio, problems
    • Bij escalatie de klant te woord kunnen staan en uitleg kunnen geven
    • Collega’s begeleiden bij call routering
    • Bewaken first time right principe
    • Bewaken van Incident management standaarden
    • Samen met andere aanpalende diensten de processen verder optimaliseren
    • Operationeel / kwalitatief bewaking van incidenten
    • In de lead voor incidenten die buiten de SLA dreigen te vallen DICTU ontwikkelt een op Cloud technologie gebaseerde werkplekfunctionaliteit ter vervanging van de huidige werkplek. De basis Cloud Werkplek is opgeleverd en er is gestart met pilots en verdere implementatie. In het overall programma CW (Cloud Werkplek) is voorzien voor het bouwen en beheren van de basis CW voor o.a. ongeveer 14.000 gebruikers bij 6 klantorganisaties binnen EZ. Harde eisen / KO Criteria: • HBO bachelor werk en denkniveau • Minimaal 2 jaar ervaring binnen de (Rijks)overheid • Minimaal 5 jaar ervaring met Incident coördinatie
    • Minimaal 2 jaar ervaring met virtuele werkplekken en/of Cloud • Minimaal 3 jaar ervaring met coachen / aansturen van medewerkers • ITIL gecertificeerd
    • Incidentmanagement Let op! Harde eisen dienen nadrukkelijk terug te komen in de cv [ en/of motivatie ] Gevraagde kennis: • Kwaliteitsmanagement, Test methodieken, Devops, Agile, Cloud, virtuele werkplekken
    • Up to date technische achtergrond op het gebied van Citrix en/of Microsoft, eventueel VMWare
    • Ervaring met en kennis van werken met Topdesk en maken van analyses en rapportages
    • Kan goed organiseren en structureren / houdt het overzicht.
    • Werken binnen de Rijksoverheid Competenties: • Toegewijd aan het leveren van kwaliteit
    • Zelfstandig en proactief
    • Resultaatgericht en pragmatisch Interesse? Bent u beschikbaar, en kan u aan de gestelde eisen voldoen, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens van u: • Meest recente CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats), en maximaal 5 x A4 formaat;
    • Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel; waarin (puntsgewijs) alle gestelde eisen, wensen, competenties worden toegelicht, en waarin goed naar voren komt, dat u aan de gestelde eisen kunt voldoen
    • Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
    • Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Den Haag

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2018-08-21 12:07:52

    Deze opdracht is gesloten!

    Team ICT