Interim medewerker uitvoering minimaregelingen

Interim medewerker uitvoering minimaregelingen


Intern

02/06/2021


  • Omschrijving

    Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in de provincie Zuid-Holland (Noordelijke deel). Door de inzet van een medewerker in een projectteam is men momenteel op zoek naar een interim oplossing. Onze opdrachtgever zoekt een Medewerker Uitvoering Minimaregelingen. Het gaat om minimaal 24 uur (opbouw in uren is bespreekbaar) en liefst 32 uur pw. Het gaat om een periode van 3 maanden met een grote kans op verlenging.

    Het gaat hier om een leuk en solide team. De collegialiteit is hoor en er zijn geen grote achterstanden. Het is een team met goede kennis van zaken.
    Feitelijk spring je op een rijdende trein; je voert je intake gesprekken en toetst de aanvragen . Verder stel je de beschikkingen op en verzorg je het administratieve proces . Verder zul je soms ook steekproeven plegen. Je bent ook klankbord voor de aanvragers over andere mogelijkheden buiten het minimabeleid.

    Wij zijn op zoek naar een ervaren interimmer binnen dit vakgebied. Liefst een no-nonsense gericht persoon die een echte aanpakker is. Het team is hecht, plezierig en functioneert uitstekend.

    Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Welzijn en Zorg

  • Locatie Opdracht

    Zuid-Holland

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media