Intern
21/06/2019
Omschrijving
Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Ivm vertrek van de huidige teamleider is men momenteel op zoek naar een Interim Teamleider WIZ voor een periode van minimaal 3 maanden. Duur van het project zal afhangen van de werving van een nieuwe vaste medewerker. Het gaat om minimaal 24 uur per week en de opstart van het project is zsm. Een mogelijke opbouw in de uren is bespreekbaar.
Je stuurt een team aan van ongeveer 15 medewerkers. Binnen het team valt de gehele financiële administratie van het sociale domein van de gemeente (financiering zorg (WMO/Jeugd) en de participatie. Koppelingen met het berichtenverkeer vormt een uitdaging; dit kan, afhankelijk van je ervaring, onderdeel gaan vormen van het project. Je geeft inhoudelijke aansturing aan het team maar niet in detail: je bent overwegend gericht op processen.
Wij zijn op zoek naar een kandidaat met meerjarige gemeentelijke ervaring. Je hebt eveneens leidinggevende ervaring .
Wij zijn op zoek naar een stevige persoonlijkheid zodat je goed op je plek zit binnen deze dynamische afdeling. Je bent bijzonder veel affiniteit met financiën.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Welzijn en Zorg
Locatie Opdracht
Zuid-Holland
Provincie
Zuid-Holland
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media