Interim Teammanager Klantzaken

Interim Teammanager Klantzaken


Intern

18/10/2016


  • Omschrijving

    Wij zijn voor een gemeente in de regio Roosendaal op zoek naar een Interim Teammanager Klantzaken voor 30 tot 32 uur per week.

    De teammanager geeft binnen de budgettaire randvoorwaarden leiding aan het team Klantzaken. Onder het team Klantzaken valt het Telefonisch Informatie Punt (TIP), Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (VTH) en burgerzaken/balies. Het team bestaat uit circa 30 fte. Leidinggevenden binnen de gemeente zijn integraal werkzaam ‘samen zijn wij verantwoordelijk voor het geheel’ en hebben een oplossingsgerichte aanpak.

    De belangrijkste opdrachten voor de interim teammanager zijn:
    • Ontwikkeling van het team.
    • Ontwikkeling dienstverlening Klanten Contact Centrum (KCC).
    • Digitalisering en lean maken van processen voor VTH en zaakgericht werken.
    • Aandacht voor informatiebeveiliging.
    • TIP organisatie inrichten in samenhang met telefonische bereikbaarheid.
    • Arbeidsmigranten.
    • Samenwerking tussen de teams en tussen veiligheid en handhaving / BOA’s verder stimuleren.
    • Uitwerken punten vanuit medewerker tevredenheidsonderzoek (MTO).
    • Strategisch adviseur van het bestuur en de schakel tussen team en bestuur.

    Functie-eisen:
    • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.
    • Aantoonbare ervaring met het coördineren van werkzaamheden dan wel het leiden van projecten.
    • Aantoonbare politiek bestuurlijke affiniteit.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Regio Roosendaal

  • Provincie

    Noord-Brabant

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media