Juridisch medewerker handhaving

Juridisch medewerker handhaving


Intern

06/11/2017


  • Omschrijving

    Functieomschrijving:
    Wij zijn voor een gemeente in de regio Amsterdam op zoek naar een Juridisch medewerker handhaving voor 36 uur per week.
    Als Juridisch medewerker handhaving ben je verantwoordelijk voor de handhaving van de aandachtsvelden binnen het team: bouw, milieu, brandpreventie, bijzondere woonvormen zoals woonwagens en woonschepen. Vanwege piekbelasting in het team zoekt de gemeente tijdelijke versterking.
    De inspecteurs van het team voeren controles uit waarna jij het handhavingstraject voor jouw rekening neemt op basis van de handhaving stappenplannen.
    Je levert juridische producten en draagt zorg voor de signalering van veranderingen in wet- en regelgeving en implementatie hiervan in gemeentelijke regelgeving en procedures. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan nieuwe handhavingsprogramma’s en verricht je ondersteunende werkzaamheden voor het team.


    Functie-eisen:
    • Aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding in de juridische richting
    • Aantoonbare werkervaring bij of voor een gemeentelijke organisatie
    • Aantoonbare werkervaring met omgevingsrecht op het gebied van handhaving in de afgelopen 2 jaar


    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Fiscaal en Juridisch

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media