Klantgerichtheid en professioneel telefoneren

Klantgerichtheid en professioneel telefoneren


Intern

28/11/2016


  • Omschrijving

    Wij willen een training organiseren voor het ondersteunend onderwijspersoneel. De training bestaat uit 2 delen nl.
    1. klantgericht visie formuleren
    2. professioneel telefoneren
    Bij deel 1 zijn alle medewerkers van het ondersteunend onderwijspersoneel aanwezig. Bij deel 2 zijn alleen de telefonistes en de conciërges aanwezig.

    Inhoud delen:
    1. Klantgerichte visie formuleren gekoppeld aan de kernwaarden van onze school. Daarbij willen we graag interactief oefenen in het omgaan met klanten en het aannemen van een professionele houding.
    2. Trainen van de telefoonetiquette, klantgerichte uitstraling en houding aan de balie, herzien en aanscherpen telefoonprotocol, oefenen van communicatievaardigheden en lastige gesprekken (klantgericht, gesprekstechnieken, omgaan met lastige klanten, omgaan met emotie, klachtenopvang). Oefenen met eigen praktijksituaties

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Onderwijs en Coaching

  • Locatie Opdracht

    Apeldoorn

  • Provincie

    Gelderland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Totaalbedrag

  • Verspreiden via social media