Kwaliteitscoördinator


Intern

08/10/2018


  • Omschrijving

    Functie: Kwaliteitscoördinator
    Start: z.s.m., 16 uur per week
    Periode: 4 mnd +
    Omgeving: Utrecht Omschrijving
    De Kwaliteitscoördinator heeft als belangrijkste taak het inrichten en implementeren van de processen die nodig zijn om de kwaliteit van ons klantcontact optimaal te kunnen voeren en monitoren. Vanuit de focus op klantgerichtheid breng de Kwaliteitscoördinator de samenhang van onze websites en al onze externe communicatie-uitingen (wat communiceren we met welke doelgroep, hoe vaak en via welk kanaal) in kaart en bewaakt deze. Vanuit onze klantcontact strategie help je medewerkers vanuit klantperspectief te leren denken en werken en verbinding te maken tussen afdelingen en externe teams onderling zodat uiteindelijk het klantcontact verbetert. Je zorgt ervoor dat alle gebruikers-zowel intern als extern- op een eenduidige wijze ons CRM systeem (iMis) gebruiken. Je bewaakt de privacy regels (AVG) van al onze uitingen en ziet toe op het handhaven van de bewaartermijnen van data in onze systemen. Je instrueert medewerkers m.b.t. de uitvoering van processen en gebruik van systemen. Je adviseert het management over het voeren van een zo efficiënt en effectief mogelijke manier van organiseren van kwalitatief klantcontact op de lange termijn. Je beschikt in ieder geval over de volgende kennis en ervaring
     Hbo werk – en denkniveau; bij voorkeur aangetoond door een relevante afgeronde opleiding
     Je bent georganiseerd waarbij je hoofd- en bijzaken scheidt en de grote lijn niet uit het oog verliest
     Je bent nuchter, stressbestendig en analyserend.
     Je bent resultaat – en oplossingsgericht
     Je bent gericht op de samenwerking en weet hoe te handelen om iets gedaan te krijgen.  Je bent open en neemt je verantwoordelijkheid Over ons
    CliniClowns zet zich in voor zieke en gehandicapte kinderen én mensen met dementie. Door echt contact te maken en hun verbeeldingskracht in te zetten zorgen de CliniClowns voor waardevolle geluksmomenten. Een ontmoeting met een CliniClown heeft effect: kinderen ervaren bijvoorbeeld minder stress en angst en mensen met dementie voelen zich er weer toe doen. Onze clowns ontmoeten kinderen in kwetsbare situaties en mensen met dementie door middel van verschillende spelvormen, waar improvisatie veelal de basis is. Deze ontmoeting vindt plaats in instellingen maar soms ook op andere locaties of online. Om ons doel te behalen is steun nodig vanuit de Nederlandse samenleving. Via een
    aangescherpte positioneringsstrategie en door middel van focus op bereik, aanstekelijkheid en impact zorgen we dat we de benodigde middelen (in geld, tijd, kennis en kunde) uit de samenleving blijven ontvangen. Een belangrijke voorwaarde om ons werk te kunnen doen. Ter ondersteuning van onze klantprocessen gaat bijzondere aandacht uit naar de inrichting van een nieuw CRM-systeem en op welke wijze publieksservice wordt ingericht om een optimale bijdrage te kunnen leveren aan ons klantcontact. Daarbij volgen we de regelgeving rondom privacy. Ons aanbod CiniClowns biedt deze tijdelijke opdracht aan voor 16 uur per week gedurende een periode van 4 maanden. Procedure
    Wij ontvangen graag jouw sollicitatie en CV via sollicitatie@cliniclowns.nl vóór 26 oktober a.s. Contactpersoon voor deze opdracht is Judith Wiersma, Senior human resource adviseur. Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem gerust contact op met Ilse Beckers, Hoofd Marketing. Zij is daarvoor te bereiken via 06 51624739. Kijk voor meer informatie over CliniClowns op www.cliniclowns.nl.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Marketing, Communicatie en Sales

  • Locatie Opdracht

    Amersfoort

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media