Intern
17/10/2016
Omschrijving
Wij zijn voor een gemeente in de regio Den Haag op zoek naar een Medewerker KCC voor 32 uur per week. Naast de gemeentelijke website is het Klant Contactcentrum (KCC) de centrale toegang van de gemeente voor burgers, bedrijven en instellingen die informatie of een product/dienst willen verkrijgen. Team KCC is verantwoordelijk voor het eerstelijns klantencontact voor telefonie, post, email en medeverantwoordelijk voor de goede afhandeling van internetvragen. Ook de eerste beantwoording van vragen op het gebied van zorg, welzijn, jeugdhulp en werk en inkomen ligt bij dit team. Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente. Je beantwoordt telefoontjes, maar ook tweets en facebookberichten. Je beantwoordt alle soorten vragen die bij het KCC binnenkomen, van schuldhulpverlening tot en met de belastingen. Functie-eisen:
• Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding.
• Relevante kennis en minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Medewerker KCC.
• Ervaring met het CRM systeem.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Overig
Locatie Opdracht
Regio Den Haag
Provincie
Zuid-Holland
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media