Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk


Extern

10/07/2018


  • Omschrijving

    Voor onze klant in Amersfoort zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker.
    Het team ICT Servicedesk bestaat uit 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel en gericht op de eindgebruikers.

    Werkzaamheden:
    - Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon;
    - Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant;
    - Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit;
    - Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen;
    - Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken;
    - Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant;
    - Aanmelden van incidenten bij leveranciers;
    - Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen;
    - Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies;
    - Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie;
    - Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts);
    - Beheren van autorisaties.

    Eisen:
    -  MBO ​diploma;
    - Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen;
    - ITIL foundation;
    - Kennis van Citrix, Windows 10, Office 2013 en Mobile devices;
    - Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.

    Competenties:
    - Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties;
    - Kan zelfstandig werken;
    - Spreekt en schrijft correct Nederlands;
    - Geduldig en vriendelijk;
    - Proactief;
    - Nauwkeurig.

    Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het team is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De nieuwe collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en zijn bijdrage pakken aan een goede dienstverlening aan de klant.

    Startdatum: Zo snel mogelijk
    Einddatum: 31-12-2018 optie op verlenging
    Tarief: In overleg, payroll of inhuur derden
    Inzet: 36-40 uur per week
    Locatie: Amersfoort

    Reageren kan nog tot dinsdag 10 juli 17:00 uur door middel van een cv in word format en een korte motivatie met vermelding van beschikbaarheid en tarief.
     

  • Omschrijving Freelancer

  • Externe Website

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (netwerken en systemen)

  • Provincie

    Utrecht

  • Verspreiden via social media