Medior Online Marketeer

Medior Online Marketeer


Intern

10/11/2017


  • Omschrijving

    Voor onze opdrachtgever, een non-profitorganisatie, is VBCI op zoek naar een Medior Online Marketeer

    Algemeen

    Standplaats:       Utrecht
    Startdatum:        22-11-2017
    Einddatum:        21-05-2018 (met optie tot verlenging)
    Uren per week:   36

    Omschrijving

    In deze functie ben je onderdeel van het team Online Marketing & Personalisatie. Je bent verantwoordelijk voor het bedenken en aansturen/uitvoeren van diverse online marketing activiteiten. De focus zal liggen op de strategie en tactiek van online advertising (social, display, SEA, etc) en web analytics. Daarbij zorg je dat er een zo goed mogelijk inzicht is in de prestaties van de verschillende marketingkanalen, door middel van een attributiemodel en/of dashboards met gecombineerde databronnen. Door middel van pilots test je nieuwe digitale ontwikkelingen, die je bij succes breder uitrolt. Je vertegenwoordigt Marketing & Sales in multidisciplinaire projecten en werkt vaak samen met collega’s uit andere teams (zoals marketingcommunicatie, marketing & IT) en bureaus. Je helpt NS verder in de digitale transformatie en zorgt voor een steeds selectievere en persoonlijkere marketing aanpak, door bijvoorbeeld gebruik te maken van bepaalde databronnen. Zo draag je bij aan de belangrijkste KPI’s: groei van de omzet en de klanttevredenheid. Je houdt van factbased werken waarbij je analyseert wat de toegevoegde waarde is van alle inspanningen en hoe de activiteiten verder kunnen worden geoptimaliseerd.

    Persoonlijk profiel

    Werk en denkniveau HBO/WO;
    Minimaal 3 jaar Online Marketing ervaring;    
    Bewezen trackrecord in online marketing;
    Gedegen online kennis en hands-on ervaring;
    Op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen/trends op online (advertising) gebied;
    Campagnes opgezet via diverse online advertisingkanalen, zoals display en social;
    Ervaring met het aansturen van bureaus;
    Uitgebreide kennis van Google Analytics;
    Ervaring met attributiemodellen en/of dashboards met data vanuit meerdere kanalen;
    Gewend om de schakel te zijn tussen marketing en IT;
    Deelgenomen aan multidisciplinaire online projecten met verschillende stakeholders;
    Ervaring met een Data Management Platform (bij voorkeur Relay42).

    Competenties

    Ervaring met corporate bedrijven met verschillende stakeholders;
    Begrijpt het principe van ‘pick your battles’;
    Doorzettingsvermogen. Laat zich niet makkelijk uit het veld slaan;
    Overtuigingskracht. Kan andere stakeholders overtuigen;
    Analytisch denkvermogen;
    Resultaatgericht;
    Goed gevoel voor prioriteiten.

    Herken je jezelf in bovenstaand functieprofiel en voldoe je aan alle eisen? Stuur dan direct jouw CV met begeleidend schrijven waarom jij de perfecte kandidaat bent voor deze functie.

    De selectiegesprekken zijn op 20 november tussen 9.30 tot 12.30 uur.

    ​Heb je vragen over deze opdracht of over de selectieprocedure? Neem dan contact op met Johan Boekhoudt via Johan@vbci.nl

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Marketing, Communicatie en Sales

  • Locatie Opdracht

    Utrecht

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media