Office Supporter

Office Supporter


Intern

15/09/2021


  • Omschrijving

    Office Supporter

    Tarief: aantrekkelijk
    Start: 05-10-2021
    Duur: 6 maanden met optie tot verlenging van 1x 6 maanden
    Uren: 32 uur /week
    Locatie: Regio Flevoland
    Reageren voor: 21-09-2021
    type organisatie: Overheid

    Opdracht
    De office supporter ondersteunt afwisselend personen, teams, projecten, secretariaat, gebaseerd op de ondersteuningsvraag vanuit de afdeling Strategie & Beleid.
    Denk aan plannen van bijeenkomsten soms fysiek vaak ook digitaal en de organisatie daaromheen, afstemmen met secretariaten, overzicht houden over de belangrijke deadines.
    De taken bevatten secretariële activiteiten.

    Minimumeisen/ knock-outcriteria
    1. Werkzaamheden vinden thuis plaats (i.v.m. Corona), waarbij er rekening mee gehouden moet worden dat in de werkzame periode (ook) op het provinciehuis in Lelystad gewerkt wordt. Momenteel vinden de overleggen plaats via MS Teams;
    2. Bij de uitvoering van de opdracht worden indien mogelijk IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren. Worden geen IT middelen ter beschikking gesteld, dan stelt de opdrachtgever een token ter beschikking;
    3. Uurtarief exclusief BTW / inclusief reiskosten woon- werkverkeer;
    4. Beschikbaar per 5 oktober 2021 voor 32 uur per week bij aanvang van de opdracht
    5. In staat om de opdracht individueel uit te voeren (vervulling in duo verband is niet mogelijk).

    Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
    6. Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau in de richting van office management/ secretarieel (20 punten);
    7. Minimaal 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het uitvoeren van ondersteunende administratieve werkzaamheden als bijvoorbeeld agenda- en mail beheer (Outlook), verslaglegging en opstellen rapportages en het bewaken van deadlines (20 punten);
    8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het plannen en organiseren van team- en netwerkbijeenkomsten, zowel fysiek als digitaal (MS Teams) (20 punten);
    9. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verzorgen van in- en externe telefoon, het signaleren/constateren van bepaalde zaken en die bij de juiste persoon aangeven en het verzorgen van communicatieve uitingen voor in- en externe publicaties (20 punten);
    10. Aantoonbare werkervaring/stage(s) in de afgelopen 5 jaar bij een (semi-)overheidsinstantie (20 punten);

    Competenties:
    Je bent en werkt gestructureerd;
    Je bent een doorpakker;
    Je bent proactief;
    Je werkt zelfstandig;
    Je anticipeert;
    Je bent communicatief sterk;
    Je houdt overzicht in een hectische job;
    Je bent omgevings- en organisatie sensitief;
    Je kunt snel schakelen;
    Je bent een teamspeler.

    Interesse? Leuk!
    Graag zie ik je relevante cv, motivatie en indicatie-tarief tegemoet.

    Belangrijke Tips om op gesprek te komen:
    Geef een korte uitleg over de knock-out en gunningscriteria. (Ja / Nee, u vindt dit in mijn CV onder ……).
    Maak (een) 1 .docx document met daarin uw 2 referenties, een korte motivatie en uw CV, max. 5 pagina's.
    Ga in de motivatie puntsgewijs in op de competenties, knockout- en Gunningscriteria.
    Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het bovengenoemde profiel voldoet.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (applicaties en software)

  • Locatie Opdracht

    regio Flevoland

  • Provincie

    Flevoland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2021-09-22 08:57:55

    geen kandidaten