Receptiewerkzaamheden en tijd voor je eigen werk


Intern

09/06/2017


  • Omschrijving

    Beste freelancer, Wil jij als freelance/ zzp’er betaald krijgen om de receptie en telefonie te bewaken?
    Daarnaast de vrijheid hebben om je eigen werk hier achter de receptie uit te voeren?
    Dat kan bij één van onze top panden in Amsterdam (Noord of Zuid) Wij zijn op zoek naar iemand die een of twee dagen per week inzetbaar is. De werkomgeving van de receptionist(e)
    Je komt te werken bij de receptie van een verzamelpand op een eerste klas locatie in Amsterdam ( Zuid of Noord)
    Er werken veel diverse mensen hier en jij bent het visitekaartje van het pand. Je begroet mensen en maakt hen, indien nodig, wegwijs. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor diverse taken en tussendoor kan de telefoon gaan voor één van onze klanten. De opdracht van de receptionist(e)
    Tijdens een werkdag zit je achter de balie en zorg je o.a. dat mensen toegang krijgen tot de parkeerplaats, neemt postpakketten aan en pakt storingen m.b.t. het pand op en schrijft de bezoekers in. Daarnaast zijn er ook aparte werkzaamheden, het aannemen van de telefoon voor diverse klanten. Op het moment dat je geen werkzaamheden voor het verzamelpand hoeft uit te voeren, krijg je de tijd om aan je eigen werkzaamheden voor jouw bedrijf uit te voeren.
    Dit kan je eigen administratie zijn, maar ook een opdracht/werkzaamheden voor je eigen klanten die jij op afstand kan uitvoeren.
    Kortom, je krijgt “zitgeld” om achter de receptie te zitten en tegelijk verdien je aan je eigen klanten/opdrachten Een win-win situatie! Receptiewerkzaamheden
    Het ontvangen van huurders en bezoekers
    Het beheren van de locatie (parkeerplaatsen, facilitymanagement e.d.)
    Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor diverse zaken in en om het pand
    Het uitvoeren van diverse administratieve taken ten behoeve van de receptie De functie eisen voor de opdracht van receptioniste Je hebt relevante werkervaring, goede telefoonstem en kan zelfstandig te werk gaan.
    Je bent bereid naar Amsterdam te reizen.
    Als persoon ben je spontaan, zeer representatief, klantvriendelijk en werk je nauwkeurig.
    Je bent 1 of 2 dagen per week beschikbaar
    Je kan op zeer korte termijn starten
    Wij bieden voor deze opdracht De mogelijkheid om naast deze opdracht, je eigen werkzaamheden uit te voeren
    Gratis toegang tot een zeer groot netwerk
    De mogelijkheid om je bedrijf zichtbaarheid te geven aan de huurders en op de website van The New Assistant.
    Netwerkavond(en) met de andere receptioniste ondernemers om ons netwerk te delen en ingangen te creëren Of je nu een tekstschrijver, Virtual Assistant of boekhouder bent.
    Wij zijn op zoek naar meerdere ondernemers die gezamenlijk de bezetting willen garanderen. Ben jij een leuke, hippe, spontane en gedreven ondernemer? Lijkt het je interessant om je onderneming meer zichtbaarheid te geven en ben je voor een langere periode beschikbaar? Geïnteresseerd? Stuur je cv met foto + motivatie via deze site en dan hoop ik snel kennis met je te mogen maken.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Secretarieel

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2017-06-20 05:10:41

    Beste Freelancers,

    Op dit moment worden de gesprekken met jullie ingepland.

    Hopelijk een mooie samenwerking tegemoet.

    Groet,
    Dominique