Senior Coördinator Servicedesk (QR8365)

Senior Coördinator Servicedesk (QR8365)


Intern

09/06/2021


  • Omschrijving

    Functie: Senior Coördinator Servicedesk (QR8365)
    Start: 1-7-2021, 24-36 uur per week
    Periode: 6 mnd+
    Omgeving: Nijmegen

    Omschrijving:
    Voor onze klant in Nijmegen zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator Servicedesk.

    Opdracht omschrijving:
    De ICT Servicedesk bestaat uit drie teams: De centrale Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het team Logistiek & Mobiel. Met deze drie teams helpen wij dagelijks een kleine 4.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. Om onze dienstverlening te verbeteren hebben wij een door-ontwikkelplan gemaakt.

    Verantwoordelijkheden:
    Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator. Twee huidige senioren zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Zij leggen verantwoording af aan de manager Servicedesk en het DT. Op dit moment zijn er meerdere verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on Senior Coördinator die onze senioren gaat helpen de verbeteringen (waar mogelijk aan) te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen.

    Wij zoeken iemand die direct kan starten in de rol van Senior Coördinator Servicedesk. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done", vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de lopende projecten zowel binnen de Servicedesk als bij overige ICT-projecten. Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren.

    Eisen:
    - U voegt een cv van maximaal 3 pagina s A4 toe.
    - Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
    - Minimaal 3 jaar ervaring met Topdesk (management-)rapportages en Excel- draaitabellen en -analyses.
    - Minimaal 3 jaar ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers.
    - Recente ervaring vanaf 2015 binnen een gemeentelijke organisatie.

    Toelichtingen:
    - Kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT-gebied. Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.
    - Kennis en ervaring met Kennisbank en standaardoplossingen in Topdesk. Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.
    - Ervaring met Selfserviceportal in Topdesk.Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.
    - Ervaring met het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen. Geef minimaal 1 concreet voorbeeld.

    Competenties:
    - Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct zowel naar klanten en management als externe leveranciers.
    - Je hebt een "hands-on"mentalitieit.
    - Je bent in staat om projectmatig te werken.
    - Ten slotte ben je stressbestendig en analytisch.

    Extra informatie:
    Qualogy streeft ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
    Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.

    NOTE: de Qualogy Aanvragen mogen niet zonder toestemming op internet geplaatst worden!!

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Nijmegen

  • Provincie

    Gelderland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media