Senior Functioneel Beheerder (BISL/ITIL/SQL)

Senior Functioneel Beheerder (BISL/ITIL/SQL)


Intern

29/10/2020


  • Omschrijving

    Functie: Senior Functioneel Beheerder (BISL/ITIL/SQL)
    Start: 14-12-2020, 36 uur per week
    Periode: 12 mnd+
    Omgeving: Amsterdam

    Omschrijving:
    Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Senior Functioneel Beheerder (BISL/ITIL/SQL).

    Als beheerder maak je deel uit van een beheerteam binnen de informatievoorziening (IV) organisatie. Je wordt ingezet op het beheer van de verschillende informatievoorzieningen die worden gebruikt.

    Je werkt samen met andere IV disciplines in een accountteam waar je uitvoering geeft aan beheeropdrachten rondom de diverse applicaties die onder je beheer vallen.

    Je bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie als het gaat om vragen rondom beheer en onderhoud voor IV en de gebruikers. Daarbij kun je gevraagd worden om te participeren in een accountteam, welke is ingericht per directie.

    Hiernaast werk je nauw samen met de ICT afdeling voor het doorvoeren van wijzigingen en beheer en ben je de schakel tussen leveranciers en de gebruikers als het gaat om nieuwe functionaliteiten. Naast het regulier beheer is het onderdeel zijn van verschillende projecten een belangrijk aspect van je werk.

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en veelzijdige functioneel beheerder met meer dan 6 jaar ervaring in het beheer van informatievoorzieningen.

    Je bent een stevige functioneel beheerder die in staat is om gebruikers en beheerders te ondersteunen en met de ICT-leveranciers problemen op te lossen. Je hebt affiniteit met de techniek rond applicaties, infrastructuur en de samenhang daartussen.

    Je hebt een trekkende rol bij het implementeren van de beheerprocessen. Ook ben je in staat processen te verbeteren dan wel te optimaliseren en de stakeholders hierbij te betrekken.

    Je bent een belangrijke partner voor de business en ICT en helpt de organisatie om de gewenste veranderingen en vernieuwing door te voeren. Je zorgt ervoor dat bestaande processen door kunnen gaan, maar maakt de resultaten van aanstaande verandering snel zichtbaar.

    Je werkt daarbij nauw samen met verschillende partijen binnen en buiten de organisatie. Tevens zorg je ervoor dat de omgeving goed is geïnformeerd en tijdig op wijzigingen kan inspelen. Je draagt bij aan het onderhouden van de applicatieportfolio en het inzichtelijk maken van de onderlinge relaties (gegevens) tussen applicaties alsook de kosten. We zijn op zoek naar iemand die zowel de verkenning kan doen van de behoeften bij de business als kan duwen en trekken aan releases en kleine projecten. Daarbij volhardend is en niet eerder los laat tot dat het resultaat is bereikt

    Werkzaamheden:
    - Opstellen, bewaken en uitvoeren van beheerplannen van keten informatie systemen van RVE Grond en Ontwikkeling
    - Het opstellen van impactanalyses
    - Voeren van gesprekken met proceseigenaren m.b.t. behoeften en wensen
    - Voorstel in functionele termen voor vernieuwing en/of aanpassing bedrijfsprocessen, afgestemd op de kaders en richtlijnen van de CIO en SAA

    Eisen:
    - In het bezit van een afgeronde HBO/WO studie in een relevante richting (technisch)bedrijfskundig en/of informatica/informatiekunde). Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet.
    - In het bezit van een Gecertificeerd certificaat in BISL Foundation én ITIL Foundation
    - Diepgaande kennis van SQL (complexe queries kunnen lezen, schrijven en mogelijk verbeteren)
    - 6 jaar werkervaring als functioneel beheerder, bij voorkeur in het ruimtelijk domein
    - Ervaring met het vertalen van gebruikerswensen naar functionele specificaties en/of userstories
    - Kennis van en ervaring met methoden en technieken op de gebieden informatieanalyse, (functioneel) testen en koppelingen
    - Kennis en ervaring met projectmatig werken, Lean, Agile werken en de scrum methodiek
    - Ervaring met bestuurlijk complexe vraagstukken binnen gemeentelijke context
    - Twee relevante referentie: organisatie - naam contactpersoon - telefoonnummer contactpersoon

    Wensen:
    - Kennis van verschillende datakoppelingen (API, Berichten verkeer ect)
    - Kennis van en ervaring met Topdesk en het maken van rapportages met Topdesk
    - Aantoonbare ervaring in spilfunctie tussen primair proces en ICT is een pré

    Competenties:
    - Klantgericht
    - Analyserend vermogen
    - Resultaatgericht
    - Proactief
    - Stressbestendigheid
    - Samenwerken en kennisdelen

    Motivatie:
    Geef in maximaal 1A4 pagina's aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
    Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.


    Extra informatie:
    Qualogy streeft ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
    Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.

    NOTE: de Qualogy Aanvragen mogen niet zonder toestemming op internet geplaatst worden!!

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (applicaties en software)

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2020-11-05 09:02:26