Senior ServiceNow Technisch Consultant 


Intern

14/05/2019


  • Omschrijving

    Functie: Senior ServiceNow Technisch Consultant.
    Start: 1-6-2019, 40 uur per week
    Periode: 6 mnd+
    Omgeving: Amsterdam

    Omschrijving:
    Voor onze eindklant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Senior ServiceNow Technisch Consultant.


    Verantwoordelijk voor:
    - Ontwerpen en ontwikkelen van applicaties op het ServiceNow platform;
    - Realiseren van integraties met omliggende systemen;
    - Onderhoud van bestaand Onderhoud Regie Systeem en Onderhoud Beheer Systeem, beiden
    gerealiseerd op het ServiceNow platform;
    - Implementeren van best practice oplossingen, welke binnen de ServiceNow community beschikbaar
    zijn;
    - Ontwikkeling in scrum teams met een agile werkwijze.


    Werkzaamheden
    De werkzaamheden als Senior ServiceNow Technisch Consultant zullen onder andere bestaan uit:
    - Ontwikkelen, testen en in productie brengen van applicaties op het ServiceNow platform;
    - Ondersteunen van gebruikers bij de uitrol;
    - Doorvoeren van wijzigingen, verhelpen van bugs en upgrades van releases;
    - Pro-actief adviseren t.a.v. toekomstige functionaliteit bij nieuwe ServiceNow releases.


    Eisen:
    - Een erkend HBO diploma in een ICT- richting *
    - In het bezit van het ServiceNow Certified System Administrator en Certified Implementation
    Specialist ITSM*
    - Aantoonbare ontwikkelervaring (> 6 maanden) met recent ServiceNow release (minimaal London-
    release).
    - Motivatie aanleveren
    - Per 1 juni beschikbaar


    Wensen:
    - Aantoonbare kennis en ervaring met Regiesystemen op basis van ServiceNow
    Criterium: De mate waarin aantoonbaar opgedane kennis en ervaring met Regiesystemen voor het
    onderhoud en beheer van fysieke assets op basis van ServiceNow relevant is voor de onderhavige
    opdracht. Hierbij spelen onder meer de volgende aspecten een rol:
    1. Ervaringen in het ontwerpen en/of ontwikkelen van een Regiesysteem voor onderhoud en
    beheer van (bij voorkeur) fysieke assets;
    2. Aantoonbaar ervaring met werken in een SIAM georiënteerde omgeving. Voor ervaring telt mee
    een periode van minimaal 6 maanden;
    - Aantoonbare ervaring met ontwikkelen op het ServiceNow platform (minimaal 3 jaar).
    - Aantoonbare kennis en ervaring met Integraties met andere systemen op basis van een
    integratieoplossing (service bus)?
    Criterium: De mate waarin aantoonbaar opgedane kennis en ervaring met systeemkoppelingen
    relevant is voor de onderhavige opdracht. Hierbij spelen onder meer de volgende aspecten een rol:
    1. Ontwerpen en/of ontwikkelen van technische koppelingen tussen ServiceNow en andere
    systemen.
    - Aantoonbare kennis en ervaring met de Customer Service Management module van ServiceNow en
    de portalfunctionaliteit in het bijzonder?
    Criterium: De mate waarin kandidaat aantoonbaar opgedane kennis en ervaring heeft met de
    ServiceNow module Customer Service Management relevant is voor de onderhavige opdracht.
    Hierbij spelen onder meer de volgende aspecten een rol:
    1. De kandidaat heeft bij voorkeur het certificaat Certified Implementation Specialist CSM;
    2. Heeft eerder een portal implementatie van ServiceNow gerealiseerd.


    Competenties:
    Samenwerken, Organiseren, Aanpassingsvermogen en flexibiliteit, communicatie,
    Verantwoordelijkheid


    * document dient meegenomen te worden naar de intake

    Extra informatie:
    Wij streven ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
    Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (netwerken en systemen)

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2019-05-27 11:39:40