Intern
19/02/2021
Omschrijving
Functie: Service Delivery Manager (G4 gemeente) (QR8138)
Start: 15-3-2021, 36 uur per week
Periode: 12 mnd+
Omgeving: Amsterdam
Omschrijving:
Voor onze eindklant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een ervaren Service Delivery Manager.
Functieomschrijving
Je bent als Servicemanager op tactisch niveau het aanspreekpunt voor de klanten ten aanzien van dienstverlening op het gebied van applicatiedienstverlening. Je gaat aan de slag bij de afdeling dienstverlening. Daarmee is er nog geen gespreid bed waarin alle processen en werkwijze zijn vormgegeven. Je hebt daarmee een belangrijke rol om de afdeling verder te helpen vormgeven.
Werkzaamheden
- Je onderhoudt actief een relatie met de klanten en je streeft hierbij naar maximale klanttevredenheid;
- Waar nodig ben je aanspreekpunt voor escalatie;
- Je stuurt op tactisch niveau de leveranciers aan. Hierbij analyseer je de prestaties van de leveranciers, signaleer je knelpunten en stuur je op voorstellen om de dienstverlening te verbeteren;
- Je stuurt de leveranciers aan op verstrekte opdrachten;
- Je helpt bij het opstellen van een visie op de doorontwikkeling van de applicatiedienstverlening. Dit doe je op basis van beleid, vragen uit de stad en technische roadmaps van leverancier.
Eisen:
- In het bezit van een erkende HBO diploma.
- Minimaal 3 jaar werkervaring bij een grote ICT organisatie >10.000 in een vergelijkbare functie.
- Ervaring binnen een G4 gemeente opgedaan.
- 2 referenties (bedrijf, contactpersoon, telefoonnummer)
- CV in het Nederlands
Wensen:
- Een afgeronde HBO opleiding in de richting Bedrijfskunde.
- Gedegen kennis van de producten en diensten op het gebied van gemeentelijke applicatiedienstverlening.
- Kennis en ervaring in het opstellen van productroadmaps, LCM plannen en rapportages over de dienstverlening.
- Kennis en ervaring met het aansturen van leveranciers.
- Kennis en ervaring met het onder architectuur samenbrengen van de klantvraag en de diensten van de ICT leveranciers.
- Ervaring met Prince.
- Kennis van en ervaring opgedaan met Scrum.
- Ervaring opgedaan met ITIL.
Competenties:
Omgevingsbewustzijn, samenwerken, relatiebeheer, inituatief, resultaatgerichtheid, overtuigingskracht
Extra informatie:
Qualogy streeft ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
ICT (applicaties en software)
Locatie Opdracht
Amsterdam
Provincie
Noord-Holland
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media
2021-02-24 12:42:27