Service Manager


Intern

08/02/2019


  • Omschrijving

    Voor onze eindklant, een overheidsinstantie in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een bekwame: Functie: Service Manager Aanvraagnummer: 2019-058
    Werkniveau: HBO Standplaats: Amsterdam
    Branche: Overheid
    Startdatum: z.s.m. Einddatum: 01-07-2019
    Optie tot verlenging: Ja Aantal uur per week: 36 uur per week
    Uurtarief: € 77,50 per uur maximaal Sluitingsdatum aanvraag: 14-02-2019, 09.00 uur
    Contractvorm: Freelance / Payroll
    Contactpersoon: Dave Wassmer Omschrijving: De rol: Het uitvoeren van de Roadmap Applicatie dienstverlening. Werkzaamheden: • Je bent op tactisch niveau het aanspreekpunt voor de klanten ten aanzien van dienstverlening op het gebied van gemeentelijke applicatiedienstverlening; • Je onderhoudt actief een relatie met de klanten en streeft hierbij naar maximale klanttevredenheid. Als nodig is de servicemanager aanspreekpunt voor escalaties; • Je stuurt op tactisch niveau de leveranciers aan. Hierbij analyseert je de prestaties van de leveranciers, signaleert knelpunten en stuurt op voorstellen om de dienstverlening te verbeteren. Ook stuur je de leveranciers aan op verstrekte opdrachten; • Je helpt bij het opstellen van een visie op de doorontwikkeling van de applicatiedienstverlening. Dit doe je op basis van beleid, vragen uit de stad en technische roadmaps van leveranciers; • Je gaat aan de slag op een nieuwe regieafdeling. Daarmee is er nog geen gespreid bed waarin alle processen en werkwijze zijn vormgegeven. Als Servicemanager heb je daarmee een belangrijke rol de afdeling verder te helpen vormgeven; Harde eisen / KO Criteria: • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar werkervaring bij een grote ICT-organisatie in een vergelijkbare functie
    • Kennis en ervaring met het inrichten van de regieketens en optrede als verbindende schakel tussen klant, interne organisatie en partners/leveranciers • Kennis en ervaring met Europese aanbestedingen en daaropvolgende migratie/transities op het gebied van applicatiedienstverlening • Kennis en ervaring met het inrichten van het regieketens en optreden als verbindende schakel tussen klant, interne organisatie en partners in een multi-vendor omgeving Gewenste kennis van en ervaring met: • Kennis van gemeentelijke applicatiedienstverlening met bijbehorende infrastructuur kennis • Kennis en ervaring met Europese aanbestedingen en daaropvolgende migraties/transacties op het gebied van connectiviteit • Kennis en ervaring met het onder architectuur samenbrengen van de klantvraag en de diensten van de ICT-leveranciers • Ervaring met het inrichten van de regiefunctie en haar bijbehorende instrumenten Competenties: • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord & schrift
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden
    • Teamspeler Interesse? Bent u beschikbaar, en kan u aan de gestelde eisen voldoen, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens van u: • Meest recente CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats), en maximaal 5 x A4 formaat;
    • Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel; waarin (puntsgewijs) alle gestelde eisen, wensen, competenties worden toegelicht, en waarin goed naar voren komt, dat u aan de gestelde eisen kunt voldoen
    • Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
    • Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2019-02-12 07:36:04

    Deze opdracht is gesloten!

    Team ICT