Specialist Materiele Controle Wijkverpleging/WLZ

Specialist Materiele Controle Wijkverpleging/WLZ


Extern

26/09/2016

Reacties: 0

Bekeken: 2


  • Omschrijving

    Functie
    Specialist

    Expertise


    Werkzaamheden
    Specialist Materiele Controle Wijkverpleging/WLZ - Leusden

    De functie
    Het coördineren en (financieel) afwikkelen van materiële controles

    Binnen de afdeling N&C is de Specialist Materiële Controle verantwoordelijk voor het inhoudelijk (en administratief) correct uitvoeren van het materiële controleproces.
    • ondersteunt het management bij het opstellen van algemene controle(beleids)plannen en bijbehorende activiteitenplannen en bewaakt (tijds)planningen rondom het materiële controleproces
    • Voert zelfstandig kwalitatief en kwantitatief onderzoek uit en organiseert daaruit voortvloeiend overleg met zorgaanbieders binnen vooraf vastgestelde kaders
    • Het verstrekken van repressieve en preventieve aanbevelingen op basis van conclusies/uitkomsten materiële controles aan de segment/accountmanager Zorginkoop en/of binnen het Expertteam en bewaakt opvolging van deze aanbevelingen
    • Verantwoordelijk voor het gehele proces van materiële controle (de inhoudelijke aansturing, ontwikkeling en uitvoer van de materiële controles) inclusief correcte verantwoording richting (externe) toezichthouders
    • Analyseert risico’s, ontwikkelt controles op basis van uitkomsten uit georganiseerde en gefaciliteerde workshops en bereidt de uitvoer van de controles voor (verzamelen van informatie uit interne en externe bronnen/benchmarken, validatie, risicoanalyse, data-analyse, definiëren controlepunten, tijdsplanning, kiezen van passende vorm controle).
    • Voert zelfstandig meerdere gelijktijdig lopende controleactiviteiten uit ten aanzien van één of meerdere verstrekkingen, met een complex karakter betreft doelmatigheid en/of rechtmatigheid.
    • Ontwikkelt samen met de Analist MC de kaders voor de spiegelinformatie op voor uitvoering van statistische detailanalyses.
    • Coördineert, instrueert en evalueert de inzet van ZI (medische adviseurs)
    • Is coach en sparring partner voor medewerkers MC rondom vakinhoud en (zorg)segmentspecifieke kennis

    Verantwoordelijkheden:
    Bevoegdheden en autonomie:
    - Zelfstandig uitvoeren materiële controles vanuit projectmanagement en bewaken voortgang binnen het materiële controleproces
    - Bewaken en bijdragen aan het gehele samenwerkingsproces met alle relevante betrokkenen Afwisseling in werk:
    - Ontwikkelen van geldende procedures inclusief vaststelling prioriteiten, werkwijzen en methoden en bewaking voortgang
    - Verschillende aanbieders, type controles

    De uitgevoerde activiteiten dienen kwalitatief hoogwaardig te worden uitgevoerd om daarmee minimaal een voldoende beoordeling vanuit (interne en) externe toezichthouders te realiseren. (En daarmee een hoog afbreukrisico en kans op reputatieschade.)
     
    Het profiel
    Als Specialist Materiele Controle heb je een HBO/WO niveau met relevantie inhoudelijke achtergrondkennis. Je hebt 1 tot 2 jaar aantoonbare relevante werkervaring op het vakgebied materiële controle. Daarnaast heb je zorginhoudelijke kennis over WLZ en/of wijkverpleging door opleiding en/of werkervaring.

    Je bent klantgedreven, omgevingsbewust, verbindend en ondernemend. Ook is het in deze functie van belang dat je analytisch, Initiatiefrijk en autonoom bent. Binnen Achmea stellen wij het klantbelang centraal. Dit betekent dat wij alleen producten en diensten aanbieden met toegevoegde waarde voor de klant op de lange termijn. Het is daarom belangrijk dat je in deze functie de belangen van de klant onderkent en zichtbaar afweegt ongeacht of je nu direct of indirect klantcontact hebt. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft.
     
    Jouw afdeling
    De afdeling Zorginkoop Naleving & Controle draagt zorg voor de naleving en controle van de gemaakte inkoopafspraken, afwikkeling van klachten, klant- en zorgaanbiedersissues en de raming en verantwoording van de zorgkosten.
     
    Wij bieden
    Een functie voor de periode van 1 november 2016 tot 15 juni 2017 voor 36 uur per week, locatie Leusden. Het uiteindelijke tarief wordt bepaald op basis van de kennis en ervaring van de voorgestelde kandidaat, ook in vergelijking met de andere aangeboden kandidaten.

    Uurtarief inclusief reiskosten: Tussen de €50 en € 55.

    Ben je geïnteresseerd in deze opdracht dan ontvangen we graag je cv + motivatie toegespitst op de functie en een uurtarief (inclusief reiskosten) De deadline voor deze functie is 27 september 17:00 uur.

    Voor deze functie zijn wij op zoek naar kandidaten die in loondienst zijn en gedetacheerd kunnen worden door hun werkgever, zzp'ers of zzp'ers die bereid zijn om voor de duur van de opdracht bij De Staffing Groep op de payroll te komen of kandidaten die (nog) geen zzp'er zijn maar wel open staan voor een tijdelijke functie.

    Indien je sollicitatie tot een plaatsing bij onze opdrachtgever leidt, is het van belang om te weten dat wij dan per ommegaande de volgende gegevens nodig hebben:
    · Kopie Geldig Identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart, geldig gedurende de gehele opdracht.)
    · Gewaarmerkte kopieën van het hoogst behaalde diploma en voor de functie relevante diploma’s
    · Kopie VOG (aan te vragen na plaatsing)
    Deze gegevens hebben wij nodig om de screening die door opdrachtgever volgt, zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren.

    Bijzonderheden


    Regio
    Nederland - Utrecht

    Startdatum
    26-09-2016

    Duur
    7 maanden

  • Omschrijving Freelancer

  • Externe Website

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Provincie

    Utrecht

  • Verspreiden via social media