Support Engineer

Support Engineer


Intern

15/11/2018


  • Omschrijving

    Support Engineer
    Functie omschrijving
    De gezochte 2e lijn beheerder maakt deel uit van het Cloud Werkplek Support team en is medeverantwoordelijk voor het oplossen van 2e lijn incidenten, analyseren en/of uitvoeren van 2e lijn problemen en 2e lijn wijzigingen. Dit ten behoeve van de Cloud Werkplek voor het ministerie van Economische Zaken. Het bewaken en doorsturen van incidenten, wijzigingen en problemen behoort bij de werkzaamheden (richting de 3e lijn)

    Functie eisen
    EISEN
    ITIL Foundations Certificering
    Ervaring met 2e lijns werkzaamheden, 5 jaar
    Ervaring met virtuele werkplekken, 3 jaar
    Ervaring met microsoft Windows, 3 jaar
    Ervaring met Citrix, 3 jaar
    Ervaring met het opzetten van 2e lijn support, 3 jaar
    Ervaring met het bewaken van 3e lijn werkzaamheden, 2 jaar

    WENSEN
    Aanvullende kennis:
    Office 365, Skype, Exchange, SSCM, SCOM, Sharepoint, XenDesktop, Xenmobile, Netscaler, XenDesktop, BMC, Provisioning, BSA, MicrosoftIdentity management en IDP (oracle)

    ITIL Practitioner certificering
    Kan goed organiseren en structureren / houdt het overzicht.
    Werken binnen de Rijksoverheid

    GEDRAGSKENMERKEN
    Toegewijd aan het leveren van kwaliteit
    Zelfstandig en proactief
    Resultaatgericht en pragmatisch

    Arbeidsvoorwaarden
    Startdatum: 01-12-2018
    Einddatum: 01-12-2019 met optie tot verlenging
    Aantal uur: 36
    Locatie: Den Haag

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (netwerken en systemen)

  • Locatie Opdracht

    Den Haag

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media