Team Manager Service Portaal

Team Manager Service Portaal


Intern

29/05/2017


  • Omschrijving

    Voor onze eindklant, een gemeentelijke instelling in de regio Utrecht, zijn wij op zoek naar een bekwame: Team Manager Service Portaal Locatie: Regio Utrecht
    Opdrachtgever: Overheid
    Start: z.s.m.
    Duur: 4 maanden
    Optie tot verlenging: Ja, maximaal 2 x 4 maanden
    Uren: 24 uur per week
    Aanbieden tot: 07-07-6-2016, 14.00 uur
    Tarief: € 75,- per uur Omschrijving: Voor het team Serviceportaal binnen de afdeling Interne Dienstverlening zoeken wij een interim manager die zijn of haar leiderschap en persoonlijke drive inzet om onze ambitie en resultaten in de facilitaire organisatie te verwezenlijken. Een mensgericht manager die doelgericht is en met ruimte voor initiatieven van anderen, leiding geeft aan zakelijke vernieuwing en verbetering. Die bereid is om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden, en die medewerkers stimuleert, coacht en helpt om hetzelfde te doen. Wat ga je doen? Als teammanager Serviceportaal binnen de afdeling Interne Dienstverlening geef je leiding aan medewerkers en adviseurs die werken in de disciplines Facilitair, Huisvesting en Informatiebeheer. Dit is een team van 15-20 medewerkers. Je bent eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering (financieel, ziekteverzuim, zaaksysteem etc.), de personeelsbezetting en doorontwikkeling van je medewerkers in hun rol en vaardigheden.
    De transitie waar het Serviceportaal momenteel in zit is die van aanbod- naar vraag- en servicegericht. Dit moet nog verder worden uitgebouwd. Het team werkt de komende jaren met contract –en servicemanagement toe naar een betere en efficiëntere facilitaire dienstverlening ten behoeve van de organisatie. De realisatie van de visie op facilitaire zaken met het uitvoeringsprogramma vraagt van jou enerzijds sturing en doorzettingsmacht maar ook het anderen in positie brengen. Daarnaast geef je sturing aan een aantal inhoudelijk onderwerpen zoals contract –en servicemanagement en diverse aanbestedingen. Je adviseert de afdelingsmanager en wethouder op deze dossiers, durft tegen te spreken op resultaten en gedrag, bewaakt de collegiale sturing en beschermt de medewerkers tegen een te grote workload door prioritering. Harde eisen / KO Criteria: • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau
    • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met het leiden van veranderopdrachten
    • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als manager van team bestaande uit 10 tot 30 fte
    • Uiterlijk 1 juli 2017 beschikbaar voor 24 uur per week.
    • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met facilitaire processen • Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar met het werken binnen een overheidsinstelling • Aantoonbare ervaring met Europese aanbestedingstrajecten, opgedaan in de afgelopen 5 jaar Competenties: • We verwachten dat je een mensgerichte manager bent met goede kennis van HR-processen en bedrijfsvoering. • Je hebt ruime ervaring met facilitaire processen en het begeleiden van veranderingen. • Je hebt een HBO+ werk- en denkniveau en bent in staat vanuit een goed ontwikkeld reflecterend en analytisch vermogen inhoudelijke en personele vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken te benaderen en daarvoor – samen met anderen – adequate oplossingen te vinden of te coachen. • Je bent flexibel, resultaatgericht en durft beslissingen te nemen waarbij je de consequenties vooraf overziet. • Je bent daadkrachtig en zakelijk en weet deze competenties goed in verbinding te brengen met je mensgerichte vaardigheden.
    • Je hebt oog voor de Business en kan deze vertalen naar betere dienstverlening.
    • Je staat open voor vernieuwing, enthousiasmeert en weet aan te zetten tot andere werkwijzen en/ of gedrag. • Je kunt goed sturing geven aan een multidisciplinair team en zorgt voor de juiste balans binnen het team. • Ook weet je hoe interactie werkt tussen mensen, organisaties en systemen.
    • Je switcht gemakkelijk in leiderschapsstijl en communicatietechniek. Interesse?
    Dan ontvangen we graag z.s.m. de volgende gegevens: • CV in Word-formaat in de taal van de uitvraag [ max. 5 x A4 ]
    • Motivatie geschreven in de ik-vorm, die goed aansluit bij de opdracht en opdrachteisen, waarin (puntsgewijs) alle gestelde eisen, wensen, competenties worden toegelicht, en waarin goed naar voren komt, dat u aan de gestelde eisen kunt voldoen;
    • Uw beschikbaarheid (wanneer, hoeveel uur per week en eventuele vakantieplannen);
    • Uw uurtarief specifiek voor de deze aanvraag (inclusief reis- en verblijfskosten en excl. BTW);
    • Bij het ontvangen van uw reactie gaan we er vanuit dat uw aanbieding exclusief is. Hiermee wordt voorkomen dat uw aanbieding meerdere malen bij dezelfde opdrachtgever voor dezelfde aanvraag wordt ingediend.
    • Onvolledige aanbiedingen worden niet door ons in behandeling genomen.
    • U zult van onze zijde altijd bericht ontvangen, ook wanneer wij u niet voor de deze aanvraag zullen voorstellen bij onze opdrachtgever.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Utrecht

  • Provincie

    Utrecht

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2017-06-06 08:55:13

    Deze aanvraag is inmiddels gesloten.

    Team ICT