Verandermanager Debiteuren/Crediteuren

Verandermanager Debiteuren/Crediteuren


Intern

28/11/2016


  • Omschrijving

    Functienaam: Verandermanager Debiteuren/Crediteuren
    Locatie: Regio Amsterdam
    Startdatum: 1-1-2017
    Duur: 12 maanden
    Aantal uur per week: 24
    Sluitingsdatum vacature: 5-12 -2016 om 10.00 uur

    Organisatie:
    Onze opdrachtgever is een gemeentelijke overheidsinstelling.

    Werkzaamheden:
    • Verwerken van de inkomende facturen,
    • Zorgdragen voor een goed verloop van het betalingsproces,
    • Uitvoeren van de eerste lijncontrole op de processen,
    • Zorgdragen voor het betalingsverkeer,
    • Aanmaken van de uitgaande facturen,
    • Bewaken van de invordering.

    Ontwikkelopgave
    • administratief goed onderlegd zijn, kennis hebben van de relevante regelgeving en de geldende basisprincipes,
    • accuraat werken en zelfstandig controles uitvoeren,
    • affiniteit hebben met automatisering en gebruikmaken van moderne technieken,
    • de werking van het financiële systeem kennen en doorgronden,
    • een kritische houding hebben ten opzichte van bestaande procedures en werkwijzen en een natuurlijke drive bezitten deze continu te verbeteren,
    • gesprekspartner zijn voor de organisatie aangaande administratieve aangelegenheden,
    • Het algemene concern belang laten prevaleren boven het afdelingsbelang
    • het individuele belang ondergeschikt maken aan het teambelang.

    Functie-eisen:
    • Afgeronde HBO opleiding in de richting van bedrijfseconomie of vergelijkbaar,
    • Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 6 jaar als verandermanager binnen de publieke sector.
    • Kennis van FIS4all (Centric)
    • aantoonbare werkervaring als leidinggevende van een financiële afdeling in een publieke organisatie met minimaal 500 werknemers.
    • Je hebt aantoonbare ervaring met het aansturen / implementeren van verandertrajecten
    • Je bent goed ingevoerd in de relevante systemen en procedures met betrekking tot gemeentelijke administraties en hebt meerjarige leidinggevende ervaring.

    Competenties
    • Resultaatgericht,
    • Betrouwbaar,
    • Daadkrachtig,
    • Verbindingen leggen,
    • Communicatief sterk,
    • Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

    Heeft u interesse?
    Graag zien we uw CV, gerichte motivatie en uurtarief inclusief reiskosten (ex BTW) tegemoet.

    Houd er rekening mee dat Agium werkt met Werkondernemers of ZZP-ers op Payroll constructie vanwege de wet DBA www.agium.nl/dba

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Financieel en Administratief

  • Locatie Opdracht

    Regio Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2016-12-06 08:53:50

    Beste reageerder,

    Hartelijk dank voor uw reactie op de tijdelijke vacature. Op basis van het gevraagde en de binnengekomen profielen is er een selectie gemaakt. De geselecteerde kandidaten zijn inmiddels benaderd. Indien u niet benaderd bent betekent dit helaas dat u niet geselecteerd bent voor een gesprek.

    Nogmaals bedankt voor uw reactie en succes met het vinden van een passende opdracht.

    Met vriendelijke groet,
    Agium