Administratief medewerker DIV

Administratief medewerker DIV


Intern

05/12/2017


  • Omschrijving

    Functieomschrijving:
    Wij zijn voor een gemeente in de regio Harmelen op zoek naar een Administratief medewerker DIV voor 36 uur per week. Het gaat om een opdracht voor zes maanden met een optie op verlenging.
    Het domein Informatievoorziening bestaat uit de teams ICT, Gegevensbeheer en DIV. Het team DIV is verantwoordelijk voor de verzorging van de post, het zaakgericht archiveren, de informatievoorziening m.b.t. de voortgang en afhandeling van documenten en het ondersteunen van bestuurlijke vergaderingen.

    Taken:
     Je scant en ontsluit documenten
     Je vormt en beheert (digitale) dossiers
     Je draagt bij aan scanwerkzaamheden en postafhandeling
     Je verstrekt informatie
     Je levert een bijdrage aan de overige bij het team voorkomende werkzaamheden
     Je verricht de werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband


    Functie-eisen:
    1. Minimaal een recente afgeronde SOD-opleiding of gelijkwaardig
    2. Gemeentelijke ervaring
    3. Minimaal drie jaar relevante werkervaring
    4. Ervaring met het ontsluiten van documenten in een document-managementsysteem (voorkeur Corsa)


    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Locatie Opdracht

    Harmelen

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media