Coördinator ServiceburO

Coördinator ServiceburO


Intern

06/07/2015


  • Omschrijving

    Functie omschrijving:
    Wij zijn voor een organisatie in de regio Den Haag op zoek naar een Coördinator ServiceburO voor 32 uur per week. Gedragskenmerken:
    1. Betrokken
    2. Betrouwbaar
    3. Kostenbewust
    4. Organisatiesensitiviteit
    5. Overtuigingskracht
    6. Ondernemerschap
    7. Onderhandelingsvaardigheden Persoonskenmerken:
    1. Dienstverlenend
    2. Resultaatgericht
    3. Initiatiefrijk
    4. Accuraat
    5. Probleemoplossend vermogen
    6. Conceptueel vermogen
    7. Communicatief
    8. Integer
    9. Praktisch ingesteld Vaardigheden:
    1. Goede communicatieve en sociale vaardigheden
    2. Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
    3. Goede computervaardigheden (ICT-geletterd) Functie-eisen:
    - Aantoonbare ervaring met project- en procesmanagement.
    - Minimaal afgeronde HBO/universitaire opleiding op het gebied van informatievoorziening
    - Aantoonbare ervaring met het inrichten van beheer van informatiesysteem
    - Kennis van applicatiestructuur, documentmanagement, datawarehousing, workflow management, datakwaliteit, methode voor inrichting van informatiemanagement
    - Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring. Wanneer u solliciteert op deze functie vragen wij u minimaal twee referenties te vermelden in uw CV. Toelichting Organisatie:
    Vorig jaar is de organisatie gestart met het ServiceburO. Een cluster binnen de dienst die zich vooral bezighoud met het vragen innemen van klanten, op een ordentelijke wijze registreren en uitzetten naar de backoffice. Wanneer producten zijn afgerond is het ServiceburO verantwoordelijk voor het laten uitgaan van deze producten en te archiveren. Het ServiceburO is in opbouw. Daartoe heeft het managementteam van de dienst het ontwikkeldocument ServiceburO vastgesteld. Het ServiceburO moet zich gaan ontwikkelen naar een professioneel KCC. Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    De start datum is 27 Juli 2015. Er is een kans op verlenging. Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen, wij nodigen je dan uit voor een kennismakings gesprek met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Locatie Opdracht

    Deze opdracht is niet locatiegebonden

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media