Intern
17/07/2019
Omschrijving
24. Docent (NIMA) Marketing A online marketing
Het Kronenburgh Business College staat voor kwalitatief hoogwaardig particulier onderwijs.
Wij verzorgen:
• erkende MBO-opleidingen (MBO+ / MEAO)
• onafhankelijk geëxamineerde Praktijkopleidingen
• in de richtingen: Financieel, Commercieel (Marketing en Sales), Secretarieel, Personeel, Juridisch, Bank- en Verzekeringswezen, Makelaardij, International Business, ondernemen en Management
Voor de opleiding Marketing Media / Online Marketeer MBO4 zoeken wij een docent (NIMA) Online Marketing A.
Het programma start in week 37 op maandag 9 september (daarna wekelijks tot en met maandag 9 december (uitgezonderd de herfstvakantie in week 43)(totaal 12 collegedagen). Een collegedag is van 09.00 tot 16.20 omvat 6 college-uren van 60 minuten.
Wij bekostigen 52,50 per uur, vrij van btw, reiskosten 0,19 p/km. Tarief is inclusief voorbereiden en nakijken (her)tentamen. Per dag dus € 315,- totale uitvoering: 12*315= € 3.780,-
De voltijdstudenten in de leeftijd van 18-22 zijn gemotiveerd met praktische instelling: leren door doen.
De studenten worden opgeleid voor de eindtermen van het NIMA A Online Marketing examen.
We maken gebruik van de volgende literatuur:
9789055942824 Online marketing expert, Bertrams, Jeroen | Uitgeverij Scriptum | Druk: 1 | Boek
9789001887148 Basisboek online marketing van strategie tot conversie, Visser, M., Sikkenga, E.A. | Noordhoff Uitgevers | Druk: 3 | Boek
9789078972051 Marketingfacts Jaarboek 2019-2020, Mirck, Jeroen | Marketingfacts BV | Druk: 1 | Boek
Naast het behandelen van de theorie uit het boek verwachten wij van de docent de nodige praktijkervaring die kan worden gedeeld met de studenten ter voorbereiding op de stage / Beroepspraktijkvorming.
Wij verzoeken uw CV te mailen voorzien van pasfoto.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Onderwijs en Coaching
Locatie Opdracht
Den Haag
Provincie
Zuid-Holland
Gewenste Reacties
Totaalbedrag
Verspreiden via social media