Incident-wijzigings en probleembeheerder

Incident-wijzigings en probleembeheerder


Intern

23/04/2015


  • Omschrijving

    Incident-wijzigings en probleembeheerder
    Locatie:
    Regio Venlo Bedrijfsprofiel:

    Functie omschrijving:

    Wij zijn voor een gemeente in de regio Venlo op zoek naar een Incident-wijzigings en probleembeheerder voor 40 uur per week.
    Het op een doelgerichte, klantvriendelijke en kwalitatief gerichte wijze leveren van een bijdrage aan de realisatie van de door de organisatie te leveren producten/diensten op ICT gebied. Taak 1:
    Het optreden als incidentbeheerder volgens ITIL specificaties. Activiteiten:
    • Het oplossen van storingen (tweede en derde lijns probleem- en wijzigingsactiviteiten conform ITIL specificaties);
    • Het onderhouden van contacten met gebruikers over de afhandeling van incidenten (prioriteitbepaling, tijdstip van afhandeling, gereed melden);
    • Het systematisch veilig stellen van bestanden en programmatuur;
    • Het documenteren en administreren van de beheerde omgevingen in de configuratiedatabase van het ITIL pakket; Taak 2:
    Het verzorgen van wijzigingsbeheer volgens ITIL specificaties. Activiteiten:
    • Het in overleg met de gebruikersorganisatie in ontvangst nemen van wijzigingsverzoeken binnen het beheerde ICT segment;
    • Het registreren en classificeren van en zo nodig rapporteren over deze verzoeken;
    • Het uitvoeren van impact analyses, het voeren van wijzigingsoverleg;
    • Het coördineren van en participeren in wijzigingsactiviteiten; Taak 3:
    Het verzorgen van probleembeheer volgens ITIL-specificaties. Activiteiten:
    • Het verzorgen van het beheer van het aangewezen ICT-segment (laag 1-3 OSI).
    • Het uit incidentenanalyse identificeren van problemen in het beheerde ICT-segment.
    • Het registreren en classificeren van als zodanig onderkende problemen.
    • Het zorgdragen voor foutbeheer en het beheer van zgn. work-arounds.
    • Het coördineren van en participeren in probleemoplossingen.
    • Het documenteren en administreren van de beoogde omgevingen in de configuratie-database van het ITIL-pakket; Taak 4:
    Het verzorgen c.q. uitvoeren van activiteiten voortvloeiende uit het beveiligingsplan. Activiteiten:
    • Het opstellen c.q. bijwerken van het beveiligingsplan.
    • Periodiek testen van het continuïteitsplan (onderdeel van het beveiligingsplan).
    • Het inrichten/onderhouden van netwerkbeveiliging met behulp van firewall, virusscanners, URLfilters etc.
    • Het dagelijks monitoren van beveiligde omgevingen en backup procedures; Taak 5:
    Het opstellen, uitwerken en implementeren van migratieplannen. Activiteiten:
    • Het opstellen en uitwerken van migratieplan.
    • Het implementeren van het migratieplan.
    • Communiceren met applicatiebeheerders en leveranciers over te implementeren software in de nieuwe omgeving.
    • Handleidingen t.b.v. de organisatie samenstellen over de gewijzigde onderdelen.
    • De organisatie informeren over bovengenoemde wijzigingen. Functie eisen: • HBO werk- en denkniveau, blijkend uit:
    • Aantoonbare grondige kennis netwerkbeheer voor zowel spraak als data onder meer blijkend uit de beheersing van windows server 2008 en hoger, actieve netwerkcomponenten, Exchange 2010.
    • Adequate kennis van de overige ICT omgevingen.
    • Adequate kennis van webtechnologie.
    • Adequate kennis van systeembeveiliging en ITIL.
    • Adequate kennis van hardware (PC’s, printers, etc.).
    • Bij voorkeur kennis van virtuele omgevingen (Vmware/VDI)
    • Aantoonbaar in de afgelopen 2 jaar, tenminste 1 jaar werkervaring als systeem- of netwerkbeheerder binnen een gemeente.
    • Aantoonbaar in de afgelopen 2 jaar hebben gewerkt in een virtuele omgeving met App-V en VDI binnen een gemeente.
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar binnen de applicatie Axxerion.
    • Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar met een Mytel telefonie platform/ omgeving.
    • Op CV aantoonbare werkervaring met Windows server 2008 en hoger / AD (active directory) / DHCP / DNS / actieve netwerkcomponenten / Exchange 2010 / MS Office 2010. Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Locatie Opdracht

    1

  • Provincie

    Limburg

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media