Interim HR & Payroll Officer

Interim HR & Payroll Officer


Intern

19/10/2021


  • Omschrijving

    "Ik zoek een HR & Payroll Officer voor een opdracht van 6 maanden in de regio Alkmaar. De opdracht is voor 32 uur per week en hybride werken is geen probleem. Ben je op korte termijn beschikbaar? Stuur mij dan een Whatsapp bericht met #Alkmaar."

    Wie zij zijn
    Helaas kunnen we je op dit moment niets vertellen over de organisatie. Wanneer je solliciteert en je profiel voldoende aansluit op de functie van Interim HR & Payroll Officer, dan vertellen we je direct meer over de functie en de organisatie.

    Jouw rol
    In de rol van Interim HR & Payroll Officer ga je het salarisadministratie en HR team ondersteunen met (salaris)administratieve taken en lichte HR-werkzaamheden zoals contracten, verzuim en scholing. Tijdens de opdracht kun je vanuit huis werken, maar word je ook verwacht op het kantoor in de regio Alkmaar.

    Wie ben jij?
    We zijn op zoek naar een HR & Payroll Officer die op korte termijn beschikbaar is voor 32 uur per week voor een periode van 6 maanden. Daarnaast is het belangrijk dat je de Engelse taal goed beheerst.

    Jouw beloning
    Het tarief is €60 per uur.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Financieel en Administratief

  • Locatie Opdracht

    Alkmaar

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2021-11-01 11:05:53

    De opdracht is gesloten.