Intern
06/12/2017
Omschrijving
Voor onze opdrachtgever, een non-profitorganisatie, zijn wij op zoek naar een Medewerker Crediteurenadministratie
Algemeen
Standplaats
Amstelveen
Startdatum Z.s.m.
Einddatum 28-02-2018 (met optie tot verlenging)
Uren per week 24
Functieomschrijving
De crediteurenadministratie houdt zich bezig met het scanning- en herkenningsproces van inkoopfacturen, het controleren en corrigeren van boekingen en het matchingsproces van inkoopfacturen. Daarnaast wordt contact onderhouden met leveranciers en met interne autorisatiebevoegden.
Persoonlijk profiel
We zijn op zoek naar een kandidaat met MBO 4 werk- en denkniveau, mogelijk verkregen middels werkervaring.
Je bent bekend met Key2Financien
Je werkt nauwkeurig en accuraat.
Verder ben je communicatief vaardig en functioneer je goed in een team.
Wij bieden je een zeer afwisselende baan in een organisatie die volop in beweging is. Kenmerkend binnen de organisatie is de collegiale en persoonlijke werkomgeving waarbinnen je grote mate van zelfstandigheid hebt.
Herken je jezelf in bovenstaand functieprofiel en voldoe je aan alle eisen? Stuur dan direct jouw CV met begeleidend schrijven waarom jij de perfecte kandidaat bent voor deze functie.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Financieel en Administratief
Locatie Opdracht
Amstelveen
Provincie
Noord-Holland
Gewenste Reacties
Anders
Verspreiden via social media