Intern
23/03/2017
Omschrijving
Functie omschrijving:
Wij zijn voor een gemeente in de regio Nieuwegein op zoek naar een Medewerker KCC frontoffice burgerzaken voor 24 uur per week.
Opdracht
Baliewerkzaamheden bestaande uit het behandelen van:
• Aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen
• Aanvragen van Verklaringen Omtrent Gedrag
• Aanvragen van diverse soorten uittreksels BRP
• Verzoeken en mutaties die via de mailbox of post binnen komen, m.n. adresaangiften en verklaringen naamgebruik.
Profiel
Je beschikt over:
• Een afgeronde opleiding op MBO niveau.
• Werkervaring in een soortgelijke functie (non profit is een pré).
• Kennis van of affiniteit met burgerzaken is een pré
• Aantoonbare kennis van het gebruik van kantoorautomatisering (outlook, Word/Excel). Kennis van Centric applicaties is een pré.
• Digitale vaardigheden (In staat zijn bijvoorbeeld via een kennisbank of Google de juiste informatie te vinden).
Functie-eisen:
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker burgerzaken
2. Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
3. Basisopleiding burgerzaken of opstapcursus burgerzaken
4. Aantoonbare werkervaring met de Microsoft-applicaties (outlook, Word/Excel)
5. Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken
6. Flexibele inzetbaarheid volgens rooster
7. Beschikbaar in ieder geval op dinsdagen, woensdag tot 19.15 en wisselend op donderdag of vrijdag
Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Overig
Locatie Opdracht
Nieuwegein
Provincie
Utrecht
Gewenste Reacties
Anders
Verspreiden via social media