Medior communicatie-adviseur

Medior communicatie-adviseur


Intern

14/06/2017


  • Omschrijving

    Voor onze opdrachtgever, een non-profitorganisatie, zijn wij op zoek naar een Medior communicatie-adviseur Algemeen Standplaats:       Nijmegen
    Startdatum:        17-07-2017
    Einddatum:        19-12-2017 (met optie tot verlenging)
    Uren per week:   8-24 Opdrachtomschrijving Het uitvoeren van uiteenlopende communicatiewerkzaamheden met een accent op digitaal
     
    De functie op hoofdlijnen Je werkt voor de Omgevingsdienst Regio Nijmegen op het aandachtsgebied communicatie. Op dit moment is de afdeling onderbemensd en zijn werkzaamheden blijven liggen. Tot de belangrijkste uitvoerende taken behoren dan ook:
    Het uitrollen, implementeren en ‘vullen’ van de nieuwe website van de ODRN, een versie van de gezamenlijke website van de Omgevingsdiensten in het Gelderse Stelsel;
    Verkennend onderzoek naar de toepassing van social media en het onderbouwd experimenteren daarmee (in overleg met de communicatie-adviseur);
    Assistentie bij het onderhouden van het intranet;
    In overleg meedraaien in projecten van interne opdrachtgevers en daarin zorgdragen voor tactische en operationele uitvoering van de communicatieve aspecten;
    Waar nodig aanhaken bij externe overleggen zoals de Expert Groep Communicatie GO;
    Het samen met de senior communicatieadviseur uitvoeren of doen uitvoeren van activiteiten uit het Communicatieplan; denk hierbij aan zaken als de Omgevingsdialoog, Brievenproject, of werkzaamheden ten behoeve van de DOOR-ontwikkeling ODRN.
    Overige werkzaamheden passend binnen de zwaarte van de functie Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat Minimaal 5 jaar aantoonbare en recente ervaring in het communicatievak met kennis van nieuwe en social media. Ervaring met DTP-werkzaamheden is een pre.
    Relevante opleiding op HBO niveau in de marcom richting
    Kennis van/ervaring met werken in een overheidsorganisatie (kent de cultuur), in een politiek-bestuurlijke context
    Aantoonbare skills op gebied social media/webdesign/contentmanagement
    Ervaring met communicatieprojecten in PvA & advisering en uitvoering inclusief middelenontwikkeling
    Aantoonbaar enthousiasme en ideevorming rond profileringsvraagstukken en participatietrajecten
    Uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid (meerdere registers) Wat zijn je competenties Omgevingsbewust
    Bestuurlijk sensitief
    Pragmatische ‘hands on’ mentaliteit
    Overtuigingskracht en communicatieve vaardigheden
    Luisteren, plannen, afstemmen en eigen initiatief
    Hoog werktempo, outputgericht
     
    ​Herken je jezelf in bovenstaand functieprofiel en voldoe je aan alle eisen? Stuur dan direct jouw CV met begeleidend schrijven waarom jij de perfecte kandidaat bent voor deze functie. Heb je vragen over deze opdracht of over de selectieprocedure? Neem dan contact op met ons.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Marketing, Communicatie en Sales

  • Locatie Opdracht

    Nijmegen

  • Provincie

    Gelderland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media