Officemanager-/acquisiteur P&O-Diensten

Officemanager-/acquisiteur P&O-Diensten


Intern

18/04/2015


  • Omschrijving

    Doelstelling:
    Ter ondersteuning en uitbreiding van bedrijfsactiviteiten van P&O-Diensten Werkzaamheden:
    - Opstellen (digitale) nieuwsbrieven - Opbellen van werkgevers en sturen op afspraken voor kennismakingsgesprekken
    - Samenstellen van presentaties en folders voor de dienstverlening - Samenstellen van trainingsmateriaal en de communicatie en publicatie daarvan
    - Organiseren van trainingsbijeenkomsten

    Profiel van de ZZP-er-/freelancer:
    - HBO- werk- en denk niveau
    - Globale kennis van HR-dienstverlening - Bij voorkeur ervaring in de functie van intercedent-(e) - Vakkennis van marketing en communicatie
    - Affiniteit en ervaring met telefonische koude acquisitie
    - Globale kennis van HR-dienstverlening
    - Legt en onderhoudt gemakkelijk contacten - Uitstekende uitdrukkingsvaardigheden in woord en geschrift
    - Werkt systematisch en resultaatgericht - Werkt resultaatgericht en toont doorzettingsvermogen
    - Woont en werkt in het midden van het land

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Personeel en Organisatie

  • Locatie Opdracht

    1

  • Provincie

    Deze opdracht is niet locatiegebonden

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2015-05-01 04:25:05

    Het tweetal kandidaten dat reageerde heb ik persoonlijk antwoord gegeven.
    De profielen liggen te ver af van wat ik vraag.
    Wel een mooi medium dit Opdrachten.nl