Online marketeer


Intern

09/01/2019


  • Omschrijving

    Voor een slimme marketeer met ruime ervaring in het bouwen van een leadgeneratie website
    hebben we een creatieve klus. Van januari tot en met juni 2019 willen we in samenwerking met
    een extern bureau een nieuwe website neerzetten. We zoeken een online marketeer die als
    projectmanager deze succesvolle lancering aanvoert vanuit ons bureau.

    De persoon die wij zoeken:
    -is per direct tot en met juni (bijna) voltijds beschikbaar
    -is ijzersterk in projectmanagement
    -is bereid om meerdere dagen per week bij ons op kantoor te werken
    -heeft ervaring in het lanceren en uitbouwen van een lead generatie website met webshop
    -heeft aantoonbare resultaten behaald in het datagedreven verbeteren van online kanalen
    -weet een contentstrategie tot in de puntjes te verfijnen
    -is bekend met het inrichten van Google Analytics, zoekmachinemarketing, zoekmachinevindbaarheid, het verbeteren van de usability, het koppelen met een crm-/erp-systeem, en e-mailmarketingtools.

    Wie zijn wij?

    Nederland ICT is een collectief van meer dan 600 ICT-bedrijven. Denk daarbij niet alleen aan
    wereldwijde spelers als Microsoft of Google, maar ook aan honderden start-ups, scale-ups en
    mkb-bedrijven die de basis vormen van de BV Nederland. We zijn verenigd om gezamenlijk een
    aantal zaken sneller, beter of goedkoper voor elkaar te krijgen. Daarvoor zijn de aangesloten
    CEO’s, marketing managers en HR-managers onze voornaamste contactpersonen. Het collectief
    helpt hen met nuttige tools en diensten, een interessant netwerk en belangenbehartiging in de
    politiek. Onze vernieuwde online kanalen moeten zorgen dat we onze community flink versterken.

    Wat ga je doen?

    Je bent de coördinator van de nieuwe website die je door een extern bureau laat maken. Je gaat
    daarvoor allereerst een opdracht met functionele wensen in kaart brengen met teamgenoten van
    Nederland ICT. Daarbij houd je de buyer journey goed in het vizier. Vervolgens neem je de leiding
    bij het zoeken en kiezen van een goed bureau. Daarna ben je hun primaire aanspreekpunt voor
    alle vragen en op te volgen acties.

    Ondertussen betrek je intern steeds je teamgenoten bij de belangrijkste beslissingen. Aan de ene
    kant heb jij hen nodig voor het bepalen van de prioriteiten, aan de andere kant vertrouwen zij op
    jouw marketingkennis om de beste route uit te stippelen. Het eindresultaat is een succesvolle
    website die als voornaamste doel leadgeneratie heeft. Andere gewenste bouwstenen zijn een
    webshop, een inlog voor leden en een hele hoop goede content.

    Je komt terecht in het leden(marketing)team dat met jou erbij bestaat uit vijf professionals. Je
    krijgt intern ondersteuning van onze communicatieadviseur om het project voor elkaar te boksen.
     

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Marketing, Communicatie en Sales

  • Locatie Opdracht

    Breukelen

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Totaalbedrag

  • Verspreiden via social media