Projectleider realisatie infrastructuur

Projectleider realisatie infrastructuur


Intern

25/04/2017


  • Omschrijving

    Functie omschrijving:

    Wij zijn voor een gemeente in de regio Velp op zoek naar een Projectleider Realisatie Infrastructuur functie voor 32 tot 40 uur per week.

    De Projectleider Realisatie Infrastructuur is verantwoordelijk voor:
    De contract-/bestek voorbereiding en begeleiding van de uitvoering van civieltechnische infrastructuurprojecten.
    De inhoudelijke kwaliteit, de planning en organisatie van het project.
    Het maken van een contract zoals afgesproken met de opdrachtgever (kwaliteit, tijd en geld). Hiertoe stuurt hij/zij inhoudelijk projectmedewerkers/adviesbureaus aan voor het maken van contracten, bestekken en bestekstekeningen. De projectleider is hierbij verantwoordelijk voor de kwaliteits- en kostenbewaking.
    De zorg voor begeleiding en toezicht bij de uitvoering van civieltechnische projecten, op basis van aanbestede en gegunde bestekken. Hiertoe stuurt hij/zij enerzijds de toezichthouders aan die het dagelijks toezicht op de werken uitvoeren. Anderzijds is de projectleider bijstaander van de directie UAV op het werk en handelt en beslist hij/zij over planning, voortgang, technische/inhoudelijke items en financiën van de uitvoeringsprojecten.
    De realisering (o.a. kwaliteit, geld en voortgang) van een project vanaf het Definitief Ontwerp tot aan de overdracht aan Beheer en Onderhoud.
    Het leveren van expertise aan projecten met geïntegreerde contractvormen.
    De voorbereiding, afstemming en communicatie van de tijdelijke verkeersmaatregelen met wegbeheerders (gemeente, rijk), hulpdiensten, omwonenden, weggebruikers etc.
    De communicatie van de uitvoeringswerkzaamheden naar derden en overleg met stakeholders.
    Het projectmatig werken aan meerdere projecten in projectteams van verschillende samenstelling.

    Functie-eisen:

    Een afgeronde HBO opleiding Civiele Techniek met 5 jaar relevante werkervaring of een afgeronde MBO opleiding Civiele Techniek met 10 jaar relevante werkervaring.
    Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als projectleider
    Minimaal 3 jaar werkervaring met begeleiding en aansturing van contract-/besteksvoorbereiding, toezicht en directievoering op de uitvoering van civieltechnische werken.
    Aantoonbaar over kennis van en ervaring met betrekking tot de voorbereiding en de uitvoering van geïntegreerde contracten

    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Locatie Opdracht

    Velp

  • Provincie

    Gelderland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media