Tijdelijke PA / Office Manager (20-24 uur)

Tijdelijke PA / Office Manager (20-24 uur)


Intern

21/01/2022


  • Omschrijving

    Wij zijn tijdelijk op zoek naar een ervaren Personal Assistant / Officemanager (20-24 uur) die drie directieleden gaat ondersteunen en een aantal Office Management taken op zich kan nemen. De huidige assistant is door ziekte uitgevallen en we zoeken een professional die direct kan instappen. Ben jij een Office Manager die past binnen een internationaal stijlvol Communicatie Bureau? Reageer dan meteen! Wat ga je doen?
    - Je ondersteunt drie directieleden. Je beheert de agenda’s, maakt afspraken, plant meetings en notuleert. Vervolgens leg je de afspraken vast en bewaak je de opvolging.
    - Je organiseert on- en offline events.
    - De representativiteit van het kantoor en het ontzorgen op facilitair gebied van alle medewerkers ligt bij jou. Er wordt een beroep op je gedaan om allerhande zaken proactief op te pakken om het kantoor soepel draaiend te houden. Denk aan het regelen van de inkoop van office & foodsupplies, representativiteit van de meetingrooms, oppakken van storingen en bijvoorbeeld samen met IT trouble-shooten en devices uitgeven voor nieuwe collega’s. Wat neem je mee?
    - Je hebt een afgeronde HBO opleiding, liefst in een secretariële, facilitaire of administratieve richting.
    - Je woont in Amsterdam en kunt vlot op je werk zijn, zonder teveel obstakels met het openbaar vervoer.
    - Je bent handig met IT en IT troubleshooting en werkt graag met Office 365.
    - Je hebt 3-5 jaar werkervaring.
    - Je hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Wie ben jij?
    - Je bent een ervaren ondersteuner die snel kan inspringen in het diverse takenpakket.
    - Je bent communicatief sterk, service gericht en kan moeiteloos schakelen tussen het ondersteunen van drie directieleden en het meer hands-on aanpakken van de officetaken.
    - Je kunt je aanpassen aan je omgeving, hebt gevoel voor stijl en bent in elk gezelschap op je gemak.
    - Je hebt een hoge mate van efficiency met oog voor verbetering.
    - Je regelt je zaken met flair en bruist van energie en zelfvertrouwen. Ook onder druk houd je het hoofd koel en blijf je positief en altijd discreet en integer. What’s in it for you?
    - Een tijdelijke / interim opdracht PER DIRECT, parttime voor 20 – 24 uur per week, voor een periode van ca 2 – 3 maanden. Deze interim opdracht kan worden uitgevoerd door een freelancer / ZZP’er tegen een max. tarief van €48,- per uur excl. BTW.
    - Werken vanuit een design kantoorlocatie in Amsterdam (met inachtneming van de Coronaregels), uitstekend bereikbaar met het OV, scooter of de fiets. Gratis parkeergelegenheid in de garage.
    - Er zijn wekelijks kickoffs (ook online) en presentaties van collega’s. Wellicht handig om soms deel te nemen om zo te weten wat er zoal speelt.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Secretarieel

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media