Allround medewerker Burgerzaken


Intern

08/06/2017


  • Omschrijving

    Functie omschrijving:

    Wij zijn voor een gemeente in de regio Marsum op zoek naar een Allround medewerker burgerzaken voor 36 uur per week.

    Als ervaren medewerker Aanvraag en Antwoord B beantwoord je vragen op het gebied van Burgerzaken waarvoor specifieke kennis op het gebied van burgerlijke stand, migratie en BRP-kwaliteit nodig is. Naast het beantwoorden van vragen houd je je bezig met het verstrekken van informatie, voorlichting en advies geven aan de klant aan de balie, telefoon en via email. Een oplossingsgerichte houding is noodzakelijk in deze functie. In verband met het leveren van een optimale dienstverlening wordt er in deze functie met roosters gewerkt.

    Functie-eisen:

    Een geschikte kandidaat voldoet aan de volgende Eisen:
    • Je hebt HBO werk- en denkniveau
    • Je hebt een afgeronde BABZ-opleiding (of een vergelijkbare opleiding)
    • Je hebt een dienstverlenende instelling
    • Je hebt goede contactuele en communicatieve eigenschappen
    • Je hebt ervaring in het werken met verschillende computersystemen (key2burgerzaken, Word, Excel etc.)
    • Je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal is goed

    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:

    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Overig

  • Locatie Opdracht

    Marsum

  • Provincie

    Friesland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media