Bouwkundig medewerker

Bouwkundig medewerker


Intern

22/03/2017


  • Omschrijving

    Functie omschrijving:
    Wij zijn voor een gemeente in de regio Nieuwegein op zoek naar een Bouwkundig medewerker voor 20 uur per week. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en begeleiding van (technisch meerjarig) onderhoud en service(contracten) van gemeentelijk onroerend goed, w.o.:
    • de voorbereiding, organisatie en begeleiding van onderhoud(programma’s) aan gebouwen, installaties etc. en service- en schoonmaakwerkzaamheden van gemeentelijke gebouwen.
    • het maken van werkomschrijvingen en planningen en het beoordelen van offertes.
    • het toezien op de uitvoering van werken door derden en het bewaken van de kwaliteit (planning, het gebruik van materialen en de prijs) conform de aanbesteding/offerte.
    • het bewaken van de budgetten, het accorderen van facturen en de voortgang van de werkzaamheden.
    • het optreden als contractbeheerder van doorlopende overeenkomsten (onderhouds- en servicecontracten w.o. schoonmaakcontracten); je treedt daartoe in overleg met uitvoerders en externe projectleiders.
    • het zorgdragen voor het opstellen en actualiseren van meerjarenonderhoudsplannen.
    • het monitoren van het energiegebruik en het zo nodig controleren van de meterstanden en het zorgen voor het aan- en afmelden van aansluitingen.
    • het zorgdragen voor een goede communicatie met de (vertegenwoordigers van) gebruikers van de accommodaties, alle bij de uitvoering betrokken instanties, de collega’s van het projectbureau en de gemeentelijke organisatie.
    Je verstrekt binnen de organisatie adviezen met betrekking tot onderhoud en beheer van (gemeentelijke) gebouwen. Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het beleid ten aanzien van onderhoud, beheer en exploitatie van de gemeentelijke accommodaties. Je verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, afdeling en/of cluster.


    Functie-eisen:
    1. Afgeronde bouwkundige opleiding op minimaal HBO-niveau
    2. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar het technisch beheer van gemeentelijk vastgoed
    3. Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met contractbeheer en het opstellen van onderhoudsplannen


    Arbeidsvoorwaarden en Sollicitatieprocedure:
    Wij bieden je een marktconform salaris/tarief. Je CV wordt beoordeeld door de afdeling recruitment. Alleen bij een geschikt profiel zal er binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen en zal er een gesprek volgen met een recruiter. Mocht je vragen hebben over je sollicitatie kan je per email contact opnemen met de afdeling recruitment.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Bouw en Techniek

  • Locatie Opdracht

    Nieuwegein

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media