HR Assistant

HR Assistant


Extern

19/04/2018


  • Omschrijving

    Voor onze directe eindklant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een HR Assistant.



    Startdatum: 1 juni 2018



    Duur: 12 maanden+



    Inzet: 40 uur per week



    Bijzonderheden: mogelijkheid tot een direct dienstverband bij de klant.











    De HR afdeling verleent ondersteuning en advies op het gebied van personeelsaangelegenheden. De taken en verantwoordelijkheden van de HR Assistant bestaan voornamelijk uit de uitvoering, bewaking en voortgang van de administratieve HR processen, alsmede het verstrekken van informatie en beantwoorden van HR gerelateerde vragen van de medewerkers.







    Bij deze klant kom je in een team terecht van een aantal HR assistenten. Iedere collega heeft een specialisme intern op bijvoorbeeld verzuim, queries of payroll.



    De focus ligt voornamelijk op arbeidsvoorwaarden en de vragen die op dit gebied gesteld worden door medewerkers van beide entiteiten.







    Wat ga jij doen bij onze klant:



    * Verzorgen van de algehele administratie en opvolging voor wat betreft de instroom, doorstroom en uitstroom van personeel.

    * Opstellen van mutaties ten behoeve van de salarisadministratie en afhandeling van bijbehorende checklijsten.

    * Uitwerken en verzorgen van contracten en correspondentie.

    * Up to date houden van het personeelsadministratiesysteem SAP HR.

    * Bijhouden van (elektronische) informatiebestanden en de archivering van personeelsdossiers op het kantoor van de klant.

    * Eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers op het gebied van personele aangelegenheden.

    * Pro actief deelnemen aan en roulerend notuleren van de verschillende HR overleggen.

    * Toezien op een correcte uitvoering van de HR regelingen.

    * Bijdragen aan verbetering, aanvulling en harmoniseren van bestaande HR regelingen, procedures en processen van 2 entiteiten.

    * Produceren van personele managementinformatie zoals informatie overzichten.

    * Evalueren van de waarde van de geproduceerde informatie en deze kunnen toetsen op effectiviteit en serviceniveau.







    Wat zoeken wij in jouw profiel:



    * Minimaal afgeronde HBO opleiding op het gebied van Personeel en Arbeid.

    * 3 tot 5 jaar administratieve werkervaring, bij voorkeur op een HR afdeling binnen een internationale organisatie.

    * Affiniteit met een hands-on werkomgeving.

    * Kennis van MS Office en ervaring met SAP HR is vereist.

    * Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.

    * Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift.

    * Je bent stressbestendig, nauwkeurig en accuraat.

    * Het bieden van service staat hoog op jouw prioriteiten lijst.







    Ben jij deze kandidaat, op zoek naar een nieuwe uitdaging voor minimaal een jaar en eventueel ook bereid om in dienst te gaan bij onze klant? Reageer dan snel op deze opdracht!

  • Omschrijving Freelancer

  • Externe Website

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Personeel en Organisatie

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Verspreiden via social media