interim Lead Manager Expert & Support - SPOED

interim Lead Manager Expert & Support - SPOED


Intern

21/09/2016


  • Omschrijving

    Interim Lead Manager Expert & Support
    Utrecht, 40 uur/week
    3 maanden, optie tot verlenging

    Zorg jij voor innovatie en optimalisatie binnen Rabo Klantenservice? Kun jij schakelen tussen landelijke strategievorming, verschillende expertisegebieden en het managen van een afdeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!

    De functie
    Als Interim Lead Manager Expert & Support ben je verantwoordelijk voor het opzetten en het leiden van de afdeling Expert & Support samen met de Manager Expert & Support. Deze afdeling ondersteunt de klantbediening in de kringen van Rabo Klantenservice en zorgt voor innovatie en implementatie op het gebied van klantcontact. De afdeling bestaat uit drie clusters: Klant, Mens en Bedrijf. Binnen het onderdeel Klant wordt gezorgd voor het voorbereiden van changes, de ontwikkeling van multichannel klantcontact, het implementeren en verbeteren van processen, het opstellen van klantcommunicatie en het doen van kwaliteitsmetingen en klanttevredenheidsonderzoek. Vanuit het onderdeel Mens wordt gezorgd voor de coördinatie van resources en opleidingen en het hele capaciteitsmanagement voor alle locaties. Het onderdeel Bedrijf is gericht op business support. Deze afdeling heeft houdt zich bezig met reporting, business analyse en financieel inzicht voor Rabo Klantenservice. Factuurcontrole is ook hier belegd, evenals de facilitaire ondersteuning voor Rabo Klantenservice. Ook de taken van First Line Monitoring zijn hier ondergebracht.

    Als Interim Lead Manager Expert & Support ben je verantwoordelijk voor het mede opzetten van de afdeling Expert & Support. Totdat alle leads voor de drie clusters zijn aangenomen ben je verantwoordelijk voor de aansturing van deze teams. Je bent HR-verantwoordelijk.
    Je rapporteert aan de Manager Expert & Support en bent tevens zijn vervanging bij afwezigheid.

    De werkzaamheden:
    • Verantwoordelijk voor de aansturing van een groep professionals in een grote diversiteit aan specialismen (op termijn 75 fte);
    • Verantwoordelijk voor het (mede) opbouwen van de landelijke Rabo Klantenservice, op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau voor verschillende inhoudelijke vakgebieden;
    • Verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling van visie en beleid van het klantcontact van Rabobank via de virtuele live klantcontacten;
    • Initiëren van innovaties binnen Rabo Klantenservice.

    Onze afdeling
    Rabo Klantenservice is de plaats waar alle klanten van Rabobank, zowel particuliere als zakelijke klanten, via virtuele live kanalen terecht kunnen voor dagelijkse bankzaken. De doelstelling van deze nieuwe organisatie is zorgen voor een 9+ klantbeleving door gewone dingen ‘buitengewoon’ goed te doen.

    Rabo Klantenservice is opgedeeld in acht kringen die per kring 8-17 banken vertegenwoordigen. De 200-550 medewerkers per kring zijn ingedeeld in bankenteams zodat de verbinding naar de lokale bank en haar klanten optimaal geborgd blijft.
    Naast de acht kringen is de afdeling Expert & Support ingericht.

    Wij vragen
    • WO denk- en werkniveau
    • Minimaal 15 jaar relevante werkervaring, waarvan:
    o Ruime ervaring op het gebied van visie vorming, innovatie, strategie bepalen en het vertalen hiervan naar operationele prestaties
    o Ruime leidinggevende ervaring in grote (bancaire) klantcontact omgevingen
    o Ruime ervaring met multichannel en klantinteractie concepten, alsook de werking in de keten met lokale banken.
    o Ruime ervaring opgedaan met leidinggeven aan professionals.
    • Ervaring in stakeholdermanagement en verandermanagement
    • Ervaring met het opzetten van een kenniscentrum in een klantcontact omgeving.
    • Ervaring in, of met de financiële en specifiek bancaire sector.
    • Kennis van bancaire en verzekeringsproducten en diensten
    • Kennis van wet- en regelgeving.

    Naast de twee Rabobank kerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen herken je in jezelf de volgende competenties:
    • Inspireren en beïnvloeden
    • Innoveren
    • Resultaten realiseren
    • Waarde realiseren uit verschillen

    Projectduur
    Start: 10 oktober
    Eind: 27 januari 2017 +
    Uren: 40/week
    Sluitingsdatum reacties: 22 september 10.00 uur

    Uw Reactie:
    Als u aan bovenstaande eisen voldoet dan ontvangen wij van u graag vóór de hierboven aangegeven sluitingsdatum:
    • Een chronologisch CV (.word)
    • Motivatie gericht op dit project (maximaal 2000 tekens)
    • Uw uurtarief (inclusief reis- en verblijfkosten en ex BTW)
    • Uw mogelijke startdatum en eventuele vakantieplannen

    Wij verwachten van u exclusiviteit om te voorkomen dat u meerdere malen op dit project bij onze opdrachtgever wordt aangeboden. Mochten wij van uw aanbod geen gebruik maken dan zullen wij u hierover uiteraard nader informeren.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Utrecht

  • Provincie

    Utrecht

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media