Intern
19/06/2018
Omschrijving
Functie omschrijving
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig Voortgangsbewaking van openstaande meldingen Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.
Functie eisen
MBO werk- en denkniveau
Wensen
(Bezig met) ITIL foundations V3
Topdesk
Citrix Receiver
Indien geen specifieke ICT-opleiding is genoten moet de kandidaat wel aantoonbare affiniteit met techniek en/of ICT hebben
Competenties
Goede beheersing vd Nederlandse taal in woord en geschrift
Flexibel t.a.v. werktijden (tussen 0700 en 1800 uur)
Arbeidsvoorwaarden
Startdatum: maandag 2 juli 2018
Einddatum: maandag 31 december 2018 met optie tot verlenging
Aantal uur: 40
Locatie: Zwolle
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
ICT (netwerken en systemen)
Locatie Opdracht
Zwolle
Provincie
Overijssel
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media