Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk


Intern

19/06/2018


  • Omschrijving

    Functie omschrijving
    Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig Voortgangsbewaking van openstaande meldingen Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

    Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.
    Functie eisen
    MBO werk- en denkniveau

    Wensen
    (Bezig met) ITIL foundations V3
    Topdesk
    Citrix Receiver
    Indien geen specifieke ICT-opleiding is genoten moet de kandidaat wel aantoonbare affiniteit met techniek en/of ICT hebben

    Competenties
    Goede beheersing vd Nederlandse taal in woord en geschrift
    Flexibel t.a.v. werktijden (tussen 0700 en 1800 uur)

    Arbeidsvoorwaarden
    Startdatum: maandag 2 juli 2018
    Einddatum: maandag 31 december 2018 met optie tot verlenging
    Aantal uur: 40
    Locatie: Zwolle

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (netwerken en systemen)

  • Locatie Opdracht

    Zwolle

  • Provincie

    Overijssel

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media