Office 365 Specialist


Intern

29/11/2019


  • Omschrijving

    Functie: Office 365 Specialist
    Start: 23-12-2019, 36 uur per week
    Periode: 12 mnd+
    Omgeving: Amsterdam

    Omschrijving:
    Het multidisciplinaire DevOps team waar jij in komt te werken is verantwoordelijk voor de ondersteuning van onze medewerkers met digitale hulpmiddelen.
    Binnen het team zijn verschillende expertises vertegenwoordigd: Scrum, Communicatie, Testen, Adoptie, Functioneel Beheer en Kwaliteitszorg. Een van onze benodigde expertises is een specialist van Office 365.

    Het scrumteam heeft een aantal grote onderwerpen op de backlog staan waar jij een grote bijdrage aan gaat leveren:
    • De implementatie en adoptie van Office 365 producten;
    • Het creëren van een gestructureerde opslag in SharePoint.

    Als Office 365 specialist ondersteun je het digitaliseringsproces door het juist toepassen van de productensuite van Microsoft Office 365 en het delen van deze kennis met collega’s.

    Hier hou je je met name mee bezig:
    • Vertalen van business eisen- en wensen naar Office 365 oplossingen;
    • Inrichten, koppelen en implementeren van Office 365 producten;
    • De organisatie adviseren over ‘best practises’ en de roadmap van Microsoft;
    • Trainen en coachen van teamleden, site-beheerders, Ambassadeurs en eindgebruikers;
    • Functioneel beheer van Office 365 en het oplossen van verstoringen

    Eisen:
    - Ten minste 3 jaar werkervaring met Office 365 en specifiek SharePoint en Microsoft Teams;
    - Ervaring met de implementatie van Azure Information Protection;
    - Ervaring met PowerBI, PowerApps en Microsoft Flow;
    - Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van Microsoft omtrent Office 365;
    - Ervaring met datamigraties van externe systemen (zoals netwerkschijven en andere Document Beheer Systemen) naar Office 365
    - Ervaring met het overbrengen van kennis door middel van training en/of coaching;

    Wensen:
    - Office 365/SharePoint gecertificeerd (70%);
    - Ervaring met het Agile werken (30%)

    Competenties (eisen):
    1. Stevige en gewaardeerde gesprekspartner voor collega’s;
    2. Organisatie-sensitief (standvastig zijn, maar tevens in staat –binnen grenzen- mee te bewegen als de organisatie daar om vraagt en te durven zeggen waar het op staat);
    3. Pragmatisch en resultaatgericht, zelfstandig werkzaam en initiatiefrijk;
    4. Hands on mentaliteit, Proactieve houding;
    Deze competenties worden getest in een gesprek.


    Geen ZZP inhuur mogelijk.


    Extra informatie:
    Wij streven ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
    Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.

    NOTE: onze Aanvragen mogen niet zonder toestemming op internet geplaatst worden!!

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    ICT (applicaties en software)

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media

BERICHT VAN OPDRACHTGEVER

  • 2019-12-09 09:18:13