Intern
27/07/2021
Omschrijving
Projectleider Doorontwikkeling Zaaksysteem
Tarief: in overleg exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer
Start: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Uren: 12-16 uur per week
Locatie: Regio Utrecht
Reageren voor: maandag 2 augustus 2021 om 09.00 uur.
type organisatie: Overheid
Opdracht
Als Projectleider ben je verantwoordelijk voor het inrichten van de projectorganisatie, het maken van (deel)projectplannen, het bewaken van scope, tijd, geld en kwaliteit, het realiseren van rapportages, het onderkennen van en accuraat reageren op mogelijke risico’s.
Je bent in staat om meerdere (deel-) projecten gelijktijdig aan te sturen en weet als geen ander verwachtingen te managen naar alle betrokken stakeholders (op verschillende niveaus) en opdrachtgever.
Je hebt een coördinerende en bewakende rol waarbij je zorg draagt voor een optimale samenwerking tussen de (deel)projectteam(s), de rest van de organisatie en andere (externe) partijen.
Een belangrijke taak van de projectleider is het ontlasten van teamleden in sleutelposities door het maken/bewaken van de werkverdeling.
Je vindt het leuk om kennis te delen en je bent leergierig, collegiaal en communicatief ingesteld.
Je hebt overzicht en overtuigingskracht en weet een team te motiveren en vervult daarin een voortrekkersrol.
De volgende opdrachten/deelprojecten dienen in ieder geval te worden opgepakt/voortgezet:
Inrichten digitaal ondertekenen binnen zaaksysteem.nl
Inrichten digitaal verstrekken producten/diensten
Versterken inrichting archieffunctie zaaksysteem.nl
Inrichten/verbeteren functioneel beheerprocessen zaaksysteem.nl
Realiseren/implementeren koppeling zaaksysteem.nl en key2financien
Realiseren/implementeren koppeling zaaksysteem.nl MijnOveheid (berichtenbox en lopende zaken)
Verbeteren bestaande koppeling zaaksysteem.nl met omgevingsloket online (OLO)
Verbeteren inrichting zaaktype voor proces omgevingsvergunning
Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaarheid 12 – 16 uur per week, tot en met 31 december 2021.
Gunningscriteria (weging)
2. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau (10 punten);
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij of in opdracht van een gemeentelijke overheid op het gebied van projectmanagement (30 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met projecten binnen de gemeentelijke informatievoorziening (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de implementatie en koppeling van zaaksystemen (30 punten);
Interesse? Leuk!
Graag zie ik je relevant cv, motivatie en indicatietarief tegemoet.
Belangrijke Motivatie tips om op gesprek te komen:
Ga in de motivatie puntsgewijs in op de knockout- en Gunningscriteria !!!
Geef indien gewenst duidelijke en specifieke uitleg over de knock-out en gunningscriteria. (Ja / Nee, u vindt dit in mijn CV onder ……).
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Management
Locatie Opdracht
regio Utrecht
Provincie
Utrecht
Gewenste Reacties
Anders
Verspreiden via social media
2021-08-03 09:09:58
geen reactie